خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهرخبرداد:

دستگیری باند 3 نفره سرقت منازل در چند روز اخیر درقائمشهر

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۶۴۷

اتباعی طبری از دستگیری باند 3 نفره سرقت منازل در چند روز اخیر خبر داد

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قائم شهر، سرهنگ محمدعلی طبری اتباعی در جمع خبرنگاران به ضرورت نصب دوربین های مدار بسته در سطح شهرستان قائمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: نصب این دوربینها به بالارفتن ضریب امنیتی، تقویت خدمات رسانی ،کنترل ترافیکی تقاطع ها و ضبط و ذخیره سازی وقایع شهر کمک می کند.

وی افزود: دوربین های مدار بسته می توانند به صورت شبانه روزی از اماکن و معابر مهم شهر تصویربرداری کرده و این امر سبب پیشگیری از وقوع جرایم مختلف به ویژه سرقت خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر تصریح کرد:استفاده از دوربین های مدار بسته سال هاست که در بسیاری از شهرهای کشور از جمله استان مازندارن برای کاهش تردد پلیس در سطح خیابان ها و کنترل بهتر فضاهای شهری مورد استفاده قرار می گیرد ولی متأسفانه در شهرستان قائمشهر با توجه به تراکم بالای جمعیتی و درخواستهای مکرر پلیس، هیچ دوربینی تاکنون نصب نشده است.

وی ضمن گلایه از شورای اسلامی قائمشهر اذعان کرد: شورا برای خریداری و نصب این عامل مهم بازدارنده از وقوع جرم، هیچ اقدامی انجام نداده است.

اتباعی طبری ادامه داد: اگر شورا سالی 2 دوربین در سطح شهر نصب می کرد در حال حاضر حداقل چند دوربین در نقاط حساس و پرتردد شهرستان دوربین نصب بود.

فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر در ادامه به جمع آوری خرده فروشان طی ده ماه گذشته اشاره کرد و گفت:  در این مدت 176کیلو مواد مخدر کشف و 463  نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند که متوسط سنشان بین 22 تا 35 بوده است و عمده فعالیتشان در اطراف مدارس متوسطه و در بین دانشجویان بود.

وی اظهار داشت:مواد مخدرصنعتی با روشهای غیراستاندارد تهیه می شود و بسیار خطرناک است و به والدین هشدار داد: این مواد پس از مصرف قدرت بدنی فرد را تا 10 برابر افزایش داده و در روزهای ابتدایی شروع هیچ علائم خاصی ندارند اما شش ماه تا یکسال پس از آن، بافتهای سلول های بدن تخریب و از بین می رود و اثرات تخریبی خطرناکی در فرد ظاهر می شود.

اتباعی طبری در پایان از دستگیری باند 3 نفره سرقت منازل در چند روز اخیر خبر داد و گفت: این باند شامل دومرد و یک زن غیربومی بوده و مقادیر زیادی از اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز