خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آمل خبر داد:

کشف بیش از ۷ کیلوگرم تریاک در آمل

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۱۲۷

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان آمل، اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و از آنان بیش از هفت کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان آمل، اعضای باند تهیه و توزیع موادمخدر دستگیر و از آنان بیش از هفت کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، «سرهنگ شالکار» جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آمل با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش واصله مبنی بر اینکه شخصی با تشکیل باندی در امر قاچاق و توزیع موادمخدر تریاک از بومهن به آمل فعالیت دارد، پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان آمل بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد آمل با همکاری ماموران مبارزه با موادمخدر استان مازندران و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند دو نفر از اعضای این باند را شناسایی کنند.

شالیکار تصریح کرد: ماموران پس از بررسی‌های لازم و هنگامی که اعضای باند قصد فروش مقداری موادمخدر را داشتند در اقدامی سریع و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند و با دستگیری مته‌مان که یک زن و یک مرد بودند، در بازرسی از آن‌ها در مجموع ۷ کیلو و ۹۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

وی اظهارداشت: طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ماموران انتظامی شهرستان آمل با اجرای طرح‌های مختلف در مناطق جرم خیز و آلوده موفق شدند ۱۹ نفر فروشنده و معتاد پرخطر را شناسایی و دستگیر کنند که از آنان مقادیری موادمخدر از انواع مختلف کشف و ضبط شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آمل در پایان با بیان اینکه اعتیاد در وقوع جرایم و معضلاتی همچون سرقت، بی‌بند و باری، اختلافات خانوادگی و بسیاری از جرایم دیگر نقش دارد از شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از تهیه و توزیع موادمخدر دارند با تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز