خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های مازندران خبر داد

بررسی مشکلات تشکل‌های صنفی حمل و نقل و باری

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۲۳۳

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های مازندران با تاکید براینکه جلوی فرار بارها را باید گرفت، گفت: 20 تا 25 درصد بار در مازندران از طریق وانت‌بارها انجام می‌شود که این روش باید ساماندهی شود.

به گزارش ایلنا  به نقل از روابط عمومی حمل‌ونقل و پایانه‌های مازندران، احمد آفرین محمدزاده در جلسه بررسی مشکلات تشکل‌های صنفی حمل و نقل و باری استان، اظهار کرد: 20 تا 25 درصد حمل و نقل بار در استان از طریق وانت‌بارها انجام می‌شود که باید ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه فرار بارها به ساختار شرکت‌ها و فعالیت حمل و نقل آسیب می‌رساند، افزود: کنترل، نظارت و ساماندهی سیستم حمل‌ونقل باری باید با هماهنگی و ساماندهی دقیق‌تر انجام شود.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های مازندران با بیان اینکه برای شناسایی تشکل‌های صنفی و کانون‌های حمل‌ونقل لازم است فرهنگ‌سازی انجام شود، اضافه کرد: برنامه رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای راهبران بستر مناسبی برای فرهنگ‌سازی و شناسایی تشکل‌های صنفی و فعالان عرصه حمل‌ونقل است.

محمدزاده در پایان سخنانش ضمن تبیین برنامه‌های هفته حمل‌ونقل، به رانندگان و صنوف مختلف حمل‌ونقل، گفت: بازنگری فعالیت‌ها، تعامل و هم‌زبانی، گردهمایی تشکل‌های صنفی و هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی از انتظارات ما در اجرای فعالیت‌های حمل‌ونقل و پایانه‌های مازندران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز