خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

هدف از حضور هیئت تجاری مازندران در روسیه رفع نیازهای واقعی دو کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۹۶

هدف ما این است که در بازار بزرگ روسیه حضور فعال داشته باشیم و مازندران توان تامین بخشی از نیازمندی‌های بازار روسیه را دارد.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: اتصال بندر امیرآباد به راه آهن سراسری از قابلیت‌های اثر گذار در حوزه تجارت با روسیه است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران غلامرضا عشیریه در دیدار با مسئولان اتاق بازرگانی روسیه و مازندران اظهار داشت: ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه همکاری با روسیه دارد.

وی تصریح کرد: زیر ساخت‌های مناسبی در سطح سواحل استان مازندران وجود دارد و اتصال بندر امیرآباد به راه آهن سراسری از قابلیت‌های اثر گذار در حوزه تجارت با روسیه است.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران در ادامه به فعالیت سه فرودگاه در مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به زیر ساخت‌های مناسبی که در استان وجود دارد می‌توانیم یکی از استان‌های موثر در توسع روابط تجاری با روسیه باشیم.

وی در ادامه با اشاره به ارتباط مناسبی که بین روسای جمهور دو کشور وجود دارد، گفت: فعالین اقتصادی و مسئولان محلی نیز برای بهره گیری از شرایط موجود برای توسعه تبادلات تجاری اقدام کنند.

عشریه در ادامه با اشاره به تحریم ظالمانه‌ای که جمهوری اسلامی ایران با آن مواجه است، گفت: مردم ما یادگرفتند که چگونه با تحریم مقابله کنند و از تحریم برای کشور فرصت ساختند.

وی با اعلام اینکه توسعه روابط اقتصادی در زمانی که هر دو کشور در تحریم هستند، می‌تواند فشار را تحریم را کاهش دهد، خاطر نشان کرد: برای کاهش فشارهای تحریم به مردم روسیه در کنار مردم این کشور قرار می گیریم.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران اضافه کرد: هدف از حضور هیئت تجاری مازندران در روسیه برقراری ارتباط دو جانبه و رفع نیازهای واقعی دو کشور است.

وی گفت: هدف ما این است که در بازار بزرگ روسیه حضور فعال داشته باشیم و مازندران توان تامین بخشی از نیازمندی‌های بازار روسیه را دارد.

عشریه با اشاره به مشکلات گمرکی که از جانب مسئولان روسیه وجود دارد، افزود: از اتاق بازرگانی روسیه انتظار می رودکه نسبت به رفع مشکلات گمرکی اقدام کند.

وی در پایان از اعلام آمادگی مازندران برای برپایی نمایشگاه در مازندران خبر داد و گفت: زمینه برگزاری نمایشگاه بزرگ روسیه در مازندران فراهم می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز