خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

مشکلات بانکی فعالان اقتصادی در حوزه آستراخان روسیه حل و فصل می شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۶۹

ربیع فلاح جلودار امروز با حضور فعالان اقتصادی مازندران و نیز تعدادی ازمدیران دولتی این استان امروز وارد روسیه شد و قرار است به مدت چند روز مسائل و مشکلات مروبط به توسعه تجارت آستراخان روسیه و مازندران را به صورت جدی پیگیری کنند.

استاندار مازندران گفت: برنامه ریزی برای صادرات سیمان به صورت جدی از طریق هوایی نیز پیگیری می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران ربیع فلاح جلودار در نشست مشترک با فعالان اقتصادی حاضر در سفر مسکو در فروگاه این شهر از پیگیری برای رفع مشکلات بانکی فعالان اقتصادی در آستراخان روسیه خبر داد و گفت: با پیگیری انجام شده مشکلات بانکی فعالان اقتصادی در حوزه آستراخان روسیه حل و فصل می شود.

استاندار مازندران در ادامه با اعلام اینکه صادرات، سبزیجات و میوه جات به صورت جدی در برنامه کاری این سفر قرار دارد، خاطر نشان کرد: تلاش دراین سفر محصولات تولیدی مازندران به روسیه انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای تولید سیمان مازندران و کیفت مطلوب آن و نیز راه اندازی خط جدید تولیدی در این استان گفت: برنامه ریزی برای صادرات سیمان به صورت جدی از طریق هوایی نیز پیگیری می شود.

فلاح در ادامه با اعلام اینکه برای توسعه کشتیرانی نیز برنامه مشخص و مدونی نیز تعریف شد، بیان داشت: فعالان اقتصادی مازندران در این زمینه اعلام آمادگی کردند که تلاش داریم در این زمینه تفاهنامه‌های مناسب برای توسعه کشتیرانی انجام شود.

وی در پایان گفت: برنامه ریزی برای ایجاد چارتر باری در روسیه نیز در دستور کار مسئولان دو استان قرار می گیرد.

بنا براین گزارش، ربیع فلاح جلودار امروز با حضور فعالان اقتصادی مازندران و نیز تعدادی ازمدیران دولتی این استان امروز وارد روسیه شد و قرار است به مدت چند روز مسائل و مشکلات مروبط به توسعه تجارت آستراخان روسیه و مازندران را به صورت جدی پیگیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز