خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آمل خبرداد:

دستگیری عامل افیونی با 8 کیلو گرم مواد مخدر در آمل

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۵۹۶

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ، از دستگیری عامل تهیه وتوزیع مواد مخدر و کشف 8 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم فرمانده انتظامی شهرستان آمل درگفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی از منابع مخبرین مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط فردی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.  

گنجیان افزود : پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی و هماهنگی با مقام قضائی،متهم به هویت "عباس- ح" حین جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه سواری پراید در عملیاتی غافلگیرانه شناسائی و دستگیر شد .

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد : در بازرسی از خودروی متهم 6کیلو تریاک که به طرز ماهرانه ای در صندوق عقب جا سازی شده بود، وهمچنین در بازرسی از منزل وی 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل خاطر نشان کرد : متهم پس از تشکیل پرونده  به مراجع قضائی معرفی شد .

گنجیان ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس تصریح کرد : اقدامات مقابله ای با پدیده شوم مواد مخدر همه جانبه بوده و رصد و پیگیری تحرکات باندها و شبکه های توزیع کننده مواد مخدر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان می باشد و از شهروندان خواست هر گونه ناهنجاری و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز