خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بروجرد؛

انهدام باند سارق و کشف ۱۳ فقره سرقت مغازه

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۵۶

فرمانده انتظامی بروجرد از انهدام یک باند ۵ نفره سارق و کشف ۱۳ فقره سرقت مغازه در این شهرستان خبر داد‌.

فرمانده انتظامی بروجرد از انهدام یک باند ۵ نفره سارق و کشف ۱۳ فقره سرقت مغازه در این شهرستان خبر داد‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بروجرد، سرهنگ علی‌رضا دلیری دراین رابطه گفت: در پی چندین فقره سرقت مغازه در بروجرد، پی‌گیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت‌.

وی افزود‌: ماموران با تحقیقات گسترده افرادی را که با همدستی یک‌دیگر اقدام به سرقت مغازه می‌کردند را شناسایی و در عملیاتی غافل‌گیرانه ۵ نفر اعضای این باند را دستگیر کردند‌.

فرمانده انتظامی بروجرد تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های اولیه به ۱۳ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و با شناسایی مال‌باختگان تحویل مقام قضایی شدند.

دستگیری باند سارق تاسیسات مخابراتی دردلفان
فرمانده انتظامی دلفان از دستگیری یک باند ۴ نفره سارق تاسیسات مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی‌نجات کرمی در تشریح این خبرگفت: در پی سرقت از تاسیسات سایت مخابراتی کاکاوند دلفان، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی کاکاوند شرقی این شهرستان وارد عمل شده و با انجام تعقیب و مراقبت ۴ نفر از اعضای یک باند را شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از منزل سارقان مقادیری اموال مسروقه مخابراتی کشف و همراه مته‌مان تحویل مراجع قضایی شد.

پایان قدرت‌نمایی شرور قمه به دست در دورود
فرمانده انتظامی شهرستان دورود از دستگیری شرور سابقه دار که اقدام به عربده‌کشی در سطح شهر می‌کرد خبر داد.

سرهنگ هدایت‌الله حسنوند بیان کرد: در پی تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و تخریب اموال عمومی توسط فردی شرور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با حضور پلیس در محل، متهم به وسیله قمه سعی داشت با ماموران درگیر شود که با درایت پلیس دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

حسنوند به شهرندان توصیه کرد در صورت مشاهده چنین تحرکات و اقدامات اوباشگرانه، بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند تا با این افراد برخورد قاطع و کوبنده صورت گیرد.

توزیع کننده مامورنمای قرص‌های مخدر دستگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان از دستگیری متهم مامور‌نمای توزیع کننده قرص‌های مخدر در سطح شهر خرم‌آباد و کشف ۲ هزار و ۸۰ عدد قرص غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ هیبت‌الله فرخی گفت: در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در خرم‌آباد ماموران مواد مخدر استان در یکی از محله‌های این شهرستان یک فروشنده قرص‌های غیر‌مجاز را دستگیر کردند.

وی افزود‌: در بازرسی از متهم ۲ هزار و ۸۰ عدد قرص مخدر و یک جلد کارت شناسایی جعلی مامور مواد مخدر کشف شد.

فرخی اظهار داشت‌: فرد دستگیر شده که در پوشش مامور مواد مخدر اقدام به توزیع قرص‌های غیر مجاز کرده بود همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز