خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تأکید کرد؛

توجه به اجرای برنامه ششم در دستور کار مدیران دستگاههای اجرایی

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۷۷۷

در استان با بیماری هایی مواجه هستیم که بیشترین مرگ و میر را رقم می زنند و باید در برنامه ششم توسعه با تمهیدات و راهکارهای ارائه داده شده، نسبت به کاهش این بیماری اقدام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: برای رسیدن به توسعه و شکوفایی کشور، باید بر اساس برنامه عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، علیرضا یونسی در جلسه کارگروه سلامت استان مازندران با اشاره به اینکه داشتن برنامه و ضرورت فعالیت در چهارچوب برنامه مهم است، اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه و شکوفایی کشور، باید بر اساس برنامه عمل کنیم.

وی افزود: داشتن برنامه چندین ساله، از جمله مولفه هایی است که علم و عقل در برابر آن سر تعظیم فرود می آورد و کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه باید برنامه ششم سند توسعه، بر اساس مولفه های مطرح شده در حوزه سلامت، تدوین و طراحی کنیم ادامه داد: برای اجرای برنامه نیاز به تشکیل کمیته بهداشت و تربیت بدنی حس می شود که کمیته بهداشت زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی فعالیت می‌کند.

یونسی، با اعلام اینکه زمینه تامین آب شرب سالم در استان باید در برنامه کاری قرار گیرد، تصریح کرد: زمینه ساماندهی پساب در استان باید فراهم شود.

وی گفت: در استان با بیماری هایی مواجه هستیم که بیشترین مرگ و میر را رقم می زنند و باید در برنامه ششم توسعه با تمهیدات و راهکارهای ارائه داده شده، نسبت به کاهش این بیماری اقدام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه برای تدوین برنامه مناسب در حوزه بهداشت، از ظرفیت آب منطقه‌ای، هلال‌احمر و آب و فاضلاب نیز استفاده شود و مدیر پسماند استان نیز در این طرح به‌کارگیری شود اظهار داشت: بدلیل از دست رفتن ده روز زمان باید برگزاری جلسات بگونه ای باشد تا بتوانیم عقب ماندگی زمانی را جبران نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز