خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران:

خصوصی سازی، باید در قالب تعاونی ها شکل گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۴۲۵

با توجه به سوابق درخشان حجازی، امیدواریم بتواند، همانند دوران خدمتش در شهرداری ساری، مصوبات ماندگاری را از خود به یادگار بگذارد.

اعضای هیأت اجرایی خانه کارگر استان مازندران، کانون بازنشستگان شهرستان قائم شهر به همراه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با حضور در دفتر حجازی، حمایت خود را از شهردار جدید قائم شهر اعلام نمودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، نصرا… دریابیگی در این دیدار، با بیان اینکه اولین گروهی که به ندای امام راحل لبیک گفتند، قشر کارگری بود اظهار داشت: کارگران بعد از انقلاب نیز همچنان پای کار بودند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب نمودند.

وی ادامه داد: کارگران و بازنشستگان ما با وجود مشکلات عدیده ای که ما با آن مواجه هستند، هیچگاه از حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه و آرمان های امام راحل دست برنداشتند و همواره بعنوان بازوی توانمند در همه حال حضوری پررنگ و موثر دارند.

دریابیگی، به دو دانشگاه، روزنامه و خبرگزاری، برگزاری کلاس های آموزشی در رشته های مختلف وخریداری سوئیت در شهرهای مختلف کشور، بمنظور اسکان کارگران و بازنشستگان اشاره کرد و گفت: علاوه بر این خدمات، در نظر داریم سالن عقد و عروسی را در زمینی به مساحت بیش از ۳ هزار متر مربع احداثنماییم.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران، اظهار داشت: علی رغم توطئه هایی که در زمان جنگ تحمیلی، بر علیه کارگران در داخل و خارج کشور وجود داشت، این عزیزان به خواسته های شوم استکبار، نه گفت و در سایه ولایت فقیه به کار و تولید پرداخت.

وی از برگزاری کنگره ای با حضور فراکسیون کارگری و بازنشسته شورای شهرهای مازندران خبر داد و افزود: به همین منظور با ۵۲۰ نفر مکاتبه کردیم تا بتوانیم این کنگره را برگزار کنیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران، خصوصی سازی در مازندران را، باعثفساد و بی بند باری عنوان کرد و ادامه داد: در صورتی خصوصی سازی نتیجه مطلوب خواهد داد که در قالب تعاونی ها شکل گیرد و از شهردار خواست تا حمایت خود را از این موضوع اعلام نماید.

امیدواریم حجازی، مصوبات خوبی از خود به یادگار بگذارد

در ادامه، سرپرست خبرگزاری ایلنا در مازندران، به مشکلات کارگران ساختمانی اشاره کرد و گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و آغاز بارندگی این کارگران سرپناهی برای اسکان ندارند و از شهردار جدید خواست تا این موضوع را پیگیری نماید.

فرامرز درخشنده، با بیان اینکه سوابق حجازی در ارائه خدمت بسیار درخشان است و کارنامه خوبی دارد اظهار داشت: امیدواریم وی، همانند دوران خدمتش در شهرداری ساری، مصوبات ماندگاری را به یادگار بگذارد.

وی همچنین به مشکلات بهداشتی و سلامتی عدیده رفتگران شهرداری قائم شهر اشاره کرد و از حجازی خواست برای درمان و بررسی مشکلات این عزیزان تدابیری اندیشیده شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز