خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

با توجه به میزان تولید در مازندران، مشکلی در تأمین مرکبات کشور نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۸۵۲

۵۵۰میلیارد ریال به عنوان طلب کشاورزان می باشد که رایزنی برای پرداخت آن در حال انجام است.

جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان با محوریت ذخیره سازی مرکبات در محل سالن جلسات معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، علی احسانی با بیان اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی در تنظیم مرکبات استان استفاده کنیم گفت: واگذاری قیمت گذاری مرکبات استان به این بخش باید مدنظر باشد.

در این جلسه، رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اعلام برآورد تولید پرتقال به میزان ۷۸۵ هزار تن در استان، از پیش بینی تولید مرکبات استان به میزان بیش از یک میلیون و سیصد و ۱۲ هزار تن خبر داد و افزود: با این میزان تولید مشکلی در تامین مرکبات کشور نخواهیم داشت.

دلاور حیدر پور، میزان ذخیره سازی مرکبات مازندران را ۲۵ هزار تن اعلام کرد و گفت: سازمان تعاون روستایی به عنوان دبیر ذخیره سازی مرکبات استان انتخاب شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از خرید توافقی برنج به میزان ۱۳ هزار و ۴۰۰ تن به ارزش ۷۹۸ میلیارد ریال در استان خبر داد و اظهار داشت: از این میزان یک هزار و ۴۴۰ تن به ارقام پرمحصول و ۱۱ هزار و ۹۵۰ تن به ارقام محلی اختصاص داشته است.

وی با اشاره به پرداخت ۱۷۱.۶ میلیارد ریال بابت خرید برنج از کشاورزان گفت: ۵۵۰ میلیارد ریال به عنوان طلب کشاورزان می باشد که رایزنی برای پرداخت آن در حال انجام است.

گفتنی است نحوه توزیع سبوس بین دامداران، قیمت سبوس و ارزیابی نمایشگاه پاییزه از دیگر مباحثمطرح شده در این جلسه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز