خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی مازندران:

کسری خدمت، برای پایان نامه های حوزه ماموریت نیروی انتظامی در نظر گرفته می شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۹۸۲

فرمانده نیروی انتظامی مازندران، از کسری خدمت دانشجویان پسر، در ازای ارائه پایان نامه در حوزه ی ماموریت نیروی انتظامی خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران، از کسری خدمت دانشجویان پسر، در ازای ارائه پایان نامه در حوزه ی ماموریت نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مسعود جعفری نسب، در جشن بزرگ گام اول که بمناسبت ورود دانشجویان سال تحصیلی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر برگزار شد با بیان اینکه ما در دنیای امروز از جایگاه خوبی بهره می بریم اما قدر خود را نمی دانیم اظهار داشت: آرامش امروز دانشگاهها و جامعه به برکت وجود خون شهداست که روزی در همین دانشگاهها تحصیل می کردند و با شروع جنگ به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفته و راهی جبهه های حق علیه باطل شدند.

وی ادامه داد: دشمنان ما، بعد از انقلاب از پای ننشستند و با حربه های گوناگون وارد میدان شدند تا پایه های انقلاب را متزلزل کنند که خوشبختانه ملت ایران واقع بینانه در راستای منویات رهبر معظم انقلاب این نقشه ها را نقش برآب می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران با بیان اینکه در هر کشوری، دشمن برای بدست آوردن حاکمیت سیاسی ستون های آن جامعه را از بین می برد افزود: جوانان و دانش جویان کشور بعنوان افراد فرهیخته باید با چشمانی باز در مقابل دسیسه های دشمنان که در پشت ظواهر گوناگون مخفی شده است باشند.

جعفری نسب به جنگ نرم اشاره کرد و تصریح نمود: استفاده ازسایتهای مختلف و فضای سایبری نامناسب که سنخیتی با عقاید ما ندارد، دین و هویت را از ما می گیرند و با هزینه ی خودمان به ما ضربه می زند.

وی اذعان داشت: در جمهوری اسلامی ایران، نقطه ی مشترک همه ی گرایش های سیاسی، ولایت فقیه و شهداء هستند و وقتی پای دفاع از انقلاب و آرمانهای امام راحل به میان می آید همه ی گروهها و گرایش ها در یک صف قرار می گیرند.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه امروزه انرژی هسته ای و تمام موضوعات مربوط به آن توسط جوانان و دانشمندان این مرز و بوم انجام می شود گفت: این امر نشانه توانمندی و پتانسیل خلاق جوانان ایرانی است.

جعفری نسب به شبکه های خارجی فارسی زبان اشاره کرد و یادآور شد: این افراد کسانی هستند که برهنگی را سرلوحه ی کار خود قرار دادند و سعی دارند تا هویت ما را با برنامه های فریبنده عوض کنند و از دانشجویان خواست تا مراقب بمباران های مختلف که به صورت نرم افزاری انجام می شود باشند.

وی به دو میلیون و ۷۰۰ کاربر اینترنتی در مازندران اشاره کرد و افزود: از قرار دادن عکس های خانوادگی در گوشی و سایر وسایل مرتبط با اینترنت و ورود به سایتهای مجازی همسر یابی جداً خودداری کنید زیرا صدمات روحی و مالی آن بعضاً قابل جبران نخواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران از دانشجویان خواست تا در هنگام تردد از سوار شدن در ماشین های شخصی بپرهیزند و اعلام کرد: شهروندان می توانند از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۰ و ۱۱۰۰۰ موضوعات مهم را با همکاران ما در میان بگذارند و اگر از راننده ای از این طریق شکایت شود خودروی وی ۶ ماه خوابانده می شود.

وی ادامه داد: دانشجویان پسری که در راستای مأموریت نیروی انتظامی پایان نامه ارائه دهند، ۲ تا ۱۲ ماه کسری خدمت به آنها تعلق می یابد و ۷۰۰ الی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز به این پایان نامه ها کمک مالی خواهد شد.

جعفری نسب همچنین در حاشیه این مراسم، با اعلام رضایتمندی از فرمانده انتظامی قائمشهر، کلانتری ۱۱ این شهرستان را بعنوان پایلوت کلانتری های سرآمد استان معرفی کرد و یادآور شد: در نیروی انتظامی به دنبال این هستیم که پلیس را نهادی متدین برای ایجاد آرامش مردم معرفی کنیم و این امر مستلزم توجه به زیرساخت های لازم در محیط کلانتری هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز