خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی آمل خبرداد:

بکارگیری ۳۵ مامور برای سرشماری کشاورزی در آمل

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۰۸

برای سرشماری عمومی کشاورزی امسال ۳۵ مامور در حوزه‌های روستایی شهرستان آمل به کار گرفته می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: برای سرشماری عمومی کشاورزی امسال ۳۵ مامور در حوزه‌های روستایی شهرستان آمل به کار گرفته می‌شود.

به گزارش ایلنا از آمل، مرتضی امینی‌نیاکی صبح امروز در جلسه ستاد سرشماری عمومی کشاورزی این شهرستان با بیان اینکه سرشماری کشاورزی در ایران هر ۱۰ سال یک بار در سراسر کشور برگزار می‌شود، یادآور شد: در حالی‌که در کشورهای خارجی این سرشماری هر پنج سال یک بار صورت می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه سرشماری کشاورزی شامل دام، طیور، ماکیان، آبزیان، مرکبات، زنبور عسل، کرم ابریشم و گل و گیاه می‌شود، اذعان داشت: این سرشماری از پنجم مهرماه امسال آغاز و تا ۱۸ آبان‌ماه به مدت ۴۴ روز ادامه دارد.

امینی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی این سرشماری با حضور مدرسین در دو مرحله در این شهرستان انجام شد، تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی آمارگیران نیز با حضور کارشناسان فنی از ۲۴ شهریور آغاز می‌شود که این ماموران در دو مرحله آموزش خواهند دید.

مدیر جهاد کشاورزی آمل از بکارگیری ۳۵ مامور سرشماری در این شهرستان خبرداد و گفت: این ماموران در ۳۵ حوزه روستایی به جمع‌آموری اطلاعات خواهند پرداخت.

وی با تاکید براینکه نمونه سرشماری در سال گذشته در آمل مورد تائید قرار گرفت، ابراز داشت: با توجه به این سرشماری در یک بخش از دهستان این شهرستان امسال سرشماری عمومی کشاورزی با استفاده از تب لت و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

امینی با بیان اینکه در این سرشماری مجموعا ۶۲ عوامل اجرایی به کار گرفته می‌شود، تصریح کرد: حداقل ۱۲ دستگاه خودرو به اضافه ۹ دستگاه کامپیوتر باید در اختیار ماموران و کارشناسان سرشماری قرار گیرد.

این مسئول ضمن درخواست از روستائیان آمل جهت همکاری با ماموران سرشماری یادآور شد: اجرای بازشماری و تائید آن تا سی‌ویکم آبان‌ماه سال ۹۵ طول خواهد کشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز