خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خواستارشد؛

حمایت همه جانبه از تیم محبوب و مردمی نساجی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۳۱۱

فضای حاکم بر استان مؤید این است که مردم می خواهند تیم فوتبال نساجی مازندران با اقتدار وارد لیگ برتر کشور شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: فضای حاکم بر استان مؤید این است که مردم می خواهند تیم فوتبال نساجی مازندران با اقتدار وارد لیگ برتر کشور شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " علیرضا یونسی " در مراسم معارفه مالک و سرمایه گذار جدید باشگاه نساجی که در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد با اشاره به اینکه جوانان مازندرانی در پاکی و جوانمردی شهره عام و خاص هستند، از قائم شهر بعنوان مهد جوانان رشید و پهلوان نام برد و افزود: حق این شهر و استان است که یک تیم لیگ برتری داشته باشند.

وی ادامه داد: استان مازندران پایتخت ورزش ایران در بسیاری از حوزه ها محسوب می شود و بخش قابل توجهی از مدالها کسب شده بین المللی، المپیک و آسیایی در مجموعه کشور توسط جوانان و غیورمندان این خطه بدست آمده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه دلهای نگران بسیاری در استان برای موفقیت تیم و باشگاه نساجی می طپد تصریح کرد: کمترین حق این باشگاه با سابقه و کهن حضور در لیگ برتر فوتبال کشور است.

یونسی از حضور پرشور هواداران و مسئولین استانی و شهرستانی در مراسم معارفه مالک جدید باشگاه تشکر کرد و متذکر شد: تشویق خوب است اما تیم تنها با تشویق و هورا کشیدن به لیگ برتر صعود نمی کند و مستلزم عزم ملی و مدیریت جهادی است و اگر برنامه ریزی مدون وجود نداشته باشد تلاشها بی نتیجه خواهد ماند.

وی عدم دخالت در کار تیم را خواستار شد و اذعان داشت: همه ما بعنوان مجموعه استانداری و مسئولین شهرستانی تعهد اخلاقی می دهیم که حامی تیم باشیم و باید از هر گونه دخالت در امورات مخصوص تیم خوددراری شود تا سرمربی بتواند با آرامش خاطر تیم را ببندد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز