خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی قائم شهر:

راه اندازی کارخانه کمپوست حق مردم قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۰۲۷

طی نشستی که با سرمایه گذار جدید داشتیم قرار شد تکنولوژی را ارائه دهد که بتوانیم صد درصد زباله را به کمپوست تبدیل کنیم که این نوید خوبی برای مردم قائم شهر است.

رییس شورای اسلامی قائم شهر گفت: از سالهای دور بدنبال این بودیم که بزرگترین دغدغه شهر که بحثزباله است به بهترین نحو مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " حامد ابراهیمی " در حاشیه بازدید از محل احداثکارخانه کمپوست زباله شهرستان با بیان اینکه بحثکمپوست زباله از مدتها قبل دغدغه ما بوده و هست اظهار داشت: این موضوع باید به بهترین نحو و با تکنولوژی روز مدیریت شود.

وی افزود: شرکتی برای راه اندازی کارخانه اعلام آمادگی کرد که قراردادهایی بسته و بخش از سرمایه گذاری انجام شد اما با این وجود هنوز به نتیجه نرسیدیم.

ابراهیمی با بیان اینکه کم کاری هایی از طرف شرکت سرمایه گذار و طرف شریک ما انجام شد اذعان داشت: به این دلیل مدتهاست که این پروژه بصورت نیمه تمام رها شده و این حق مردم قائم شهر است که بتوانیم در کوتاه ترین مدت زباله را با تکنولوژی جدیدمدیریت کنیم.

وی ادامه داد: سالهاست این دستگاه در این مکان بلا استفاده افتاده است و بدلیل شرایط بد آب و هوایی حالت استاندارد خود را از دست داده است.

ابراهیمی با بیان اینکه بدنبال این هستیم از تکنولوژی روز برای مدیریت و ساماندهی زباله استفاده کنیم افزود: نشست های متعددی با حضور فرماندار با سرمایه گذاران انجام دادیم و با بررسی همه ی پیشنهادها بهترین را انتخاب خواهیم کرد

وی اذعان داشت: این طرح از برنامه های خیلی دور شورا در دوره سوم بود که در دوره چهارم هم پیگیریم اما متاسفانه بدلیل تعلل سرمایه گذار و شریک ما این کار به سرانجام نرسید و مجبوریم برای احقاق حقوق مردم قائم شهر بدنبال سرمایه گذار جدید باشیم.

رییس شورای اسلامی قائم شهر در پایان گفت: طی نشستی که با سرمایه گذار جدید داشتیم قرار شد تکنولوژی را ارائه دهد که بتوانیم صد درصد زباله را به کمپوست تبدیل کنیم که این نوید خوبی برای مردم قائم شهر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز