خبرگزاری کار ایران

در آستانه ماه مبارک رمضان؛

در خیلی از نانوائی ها، وزن چانه رعایت نمی شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۱۲۱

در شهرستان قائم شهر به دلیل درآمد کم، تهیه ارزاق برای اکثر مردم سخت است لذا اتحادیه ها باید در جهت کمک به مردم قدم بردارند

فرماندار قائم شهر خواستار ارائه خدمات شایسته به مردم در آستانه ماه مبارک رمضان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " مهدی محمدی " در جلسه تنظیم بازار این شهرستان به سیاست های دولت تدبیر و امید اشاره و تاکید کرد: باید در آستانه ماه رمضان به مردم خدمات شایسته ای ارائه شود.

وی ادامه داد: در نظر داریم پس از ساماندهی بازار سنتی، به سراغ فازهای بعدی برنامه های ساماندهی که به نفع مردم شهر می باشد برویم.

نماینده عالی دولت با بیان اینکه دو قیمتی شدن بعضی از اقلام مورد نیاز مردم، مانند مرغی که توسط یکی از کشتارگاه های این شهرستان تولید می شود، می تواند به مردم قائم شهر کمک زیادی کند افزود: این باعثمی شود کشتارگاه مرغ در قائم شهر مانند خیلی از تولیدی های معروف کشور، محصولات خود در شهرستان را با قیمت کمتری از سایر شهرستان ها و استان ها توزیع کنند.

وی افزود: در بسیاری از شهرستان ها به دلیل مسائل بهداشتی محل عرضه دام به صورت متمرکز و خارج از شهر می باشد لذا حتما در کارگروه سلامت این موضوع بررسی و تصمیم جدی برای آن گرفته خواهد شد.

این مسئول اذعان داشت: در شهرستان قائم شهر به دلیل درآمد کم، تهیه ارزاق برای اکثر مردم سخت است لذا اتحادیه ها باید در جهت کمک به مردم قدم بردارند.

محمدی از خبازان گلایه کرد و گفت: متاسفانه بعضی از آن ها نان را با کیفیت مناسب به دست مردم نمی رسانند و حتی در خیلی از نانوائی ها، وزن چانه را رعایت نمی کنند که از نظر شرعی و قانونی تخلف محسوب می شود و باید پیگیری شود.

محمدی گفت: در صورت موافقت شهرداری و شورا مجتمع نگین شمال برای ایجاد نمایشگاه چند روزه ضیافت، در نظر گرفته شود.

وی افزود: حدود ۳۰ مغازه و فروشگاه در سطح شهر برای توزیع کالاهای مورد نیاز مردم که دولت مشخص خواهد کرد تا با قیمت کمتر در دسترس آنها قرار گیرد، در نظر بگیرید تا این کار انجام شود و مردم به راحتی به این فروشگاه ها دسترسی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز