خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران:

تعامل با دنیا سرلوحه کار دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۶۷

تعامل با دنیا سرلوحه کار دولت است و ماشین صدور قطعنامه های ظالمانه علیه ملت ایران از حرکت ایستاد و شادابی و نشاط پدیدار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: مطالعه تاریخ کشورهای جهان نشان دهنده فقدان الگوهای عینی و عملی برای مردم است

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر، " علیرضا یونسی " در مراسم جشنی که بمناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، با همت شورای شهر و شهرداری قائم شهر در پارک ولیعصر(عج) برگزار شد با بیان اینکه مطالعه تاریخ کشورهای جهان نشان دهنده فقدان الگوهای عینی و عملی برای مردم است افزود: در تاریخ ملی و دینی ما مسلمانان الگوهای فراوانی عینی و عملی وجود دارد که حضرت علی اکبر(ع) یکی از بارزترین این الگوهاست.

وی ادامه داد: جوانان ما باید این حضرت را بعنوان سمبل جوانمردی، روح حریت و آزادگی، عشق و ایثار قرار دهند و پیرو راستین این شخصیت بزرگ باشند.

یونسی از جوانان خواست تا پاکی و خالصی ایام جوانی را با توسل به ائمه اطهار و پرستش پروردگار حفظ نمایند و در همه حال احترام والدین خود را نگه دارند.

معاون سیاسی استاندار به دولت تدبیر و امید اشاره کرد و اظهار داشت: سیاست دولت، ایجاد و گسترش نشاط و شادابی و امید به آینده در جامعه می باشد.

یونسی افزود: تعامل با دنیا سرلوحه کار دولت است و ماشین صدور قطعنامه های ظالمانه علیه ملت ایران از حرکت ایستاد و شادابی و نشاط پدیدار شد.

وی کنترل قیمت ها، تثبیت قیمت ارز و مهار تورم را از برکات سیاست ها مدبرانه مقام معظم رهبری و دولت تدبیر امید عنوان و تاکید کرد: امیدواریم سربازان مذاکره کننده در برخورد با سپاه ظلم موفق باشند.

یونسی بااشاره به اینکه دغدغه امروز دولت و مدیریت ارشد استان حل مشکلات معیشتی و بیکاری جوان است افزود: باید همه امکانات استان بسیج شود تا زمینه های اشتغال برای جوانان مهیا گردد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران همدلی و وفاق را رمز موفقیت هر دولت و جامعه ای خواند و گفت: نهضت ایجاد اشتغال در استان مازندران شروع شده است

وی از قائم شهر بعنوان شهری که با نام قائم آل محمد(ص) مزین شده است نام برد و تاکید کرد: باید بواسطه ی این موهبت مراسمی در خور این شهر و شهروندان آن برگزار شود.

گفتنی است در پایان از نخبگان جوان در زمینه های فرهنگی، ورزشی، تحصیلی و غیره تجلیل بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز