خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل تاکسی رانی قائم شهر:

نرخ خودروهای روستایی همچنان بلاتکلیف مانده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۳۳۳

متاسفانه چون دستورالعمل و قانون مشخصی در کشور در این مورد وجود ندارد این قضیه همچنان بلاتکلیف مانده است.

مدیر عامل تاکسی رانی قائم شهرگفت: نرخ خودروهای روستایی در حمل و نقل مسافر همچنان بلاتکلیف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر " ایمان عنایتی " در گفتگویی با بیان اینکه در بحثخودروهای روستایی وارد سال چهارم پیگیری شدیم افزود: متاسفانه چون دستورالعمل و قانون مشخصی در کشور در این مورد وجود ندارد این قضیه همچنان بلاتکلیف مانده است.

وی با اشاره به اینکه اگر تکلیف نرخ تاکسی های روستایی از نظر قانونی مشخص نشود شهروندان متضرر می شوند از دهیاری ها خواست تا از طریق شورای بخش و باهماهنگی بخشداری این مسئله را پیگیری نمایند.

عنایتی به تغییر ناگهانی نرخ های تاکسی درون شهری اشاره کرد و اظهار داشت: در بحثتاکسی و تاکسی رانی چیزی بنام دستمزد پیش بینی نشده است و همین امر باعثشد با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، افزایش قیمت سوخت، مواد اولیه و در نظر گرفتن استهلاک نرخ کرایه هم افزایش یابد.

مدیر عامل تاکسی رانی قائم شهر با اعلام اینکه ۹۶ درصد تاکسی ها در قائم شهر دوگانه سوز هستند تصریح کرد: قیمت گاز سی ان جی نیز از ۳۱۰ به ۴۵۰ تومان در هر کیلوافزایش یافت.

وی تاکسی رانی را از سایر فعالیت های صنفی جدا ندانست و ادامه داد: ماده اولیه فعالیت ما(سی. ان. جی) و خدمات به مردم جز خروجی حرفه ماست که همین امر باعثمی شود افزایش مواد اولیه بر روی خروجی هم تاثیر گذار باشد.

مدیر عامل تاکسی رانی قائم شهر افزود: ۵۶ مورد جریمه نقدی، ۱۳۰ مورد تذکر، ۱۵ مورد انتقال به پارکینگ به همراه گشت مشترک با تعزیرات از جمله فعالیت های تاکسی رانی قائمشهر در ماه اخیر بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز