خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

تجلیل از ۶۹۲ معلم نمونه مازندرانی با حضور وزیر آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۳۳۶

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ازتجلیل از ۶۹۲ معلم نمونه مازندران با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: با حضور وزیر آموزش و پرورش از ۶۹۲ معلم نمونه کشوری، استانی و شهرستان مازندران تجلیل می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی قاسمی در جلسه شورای آموزش و پرورش که در دبیرستان دخترانه معارف ناحیه دو برگزار شد، اظهار داشت: برای تحقق شعار رهبری در سال جاری اداره کل آموزش و پرورش به تشکیل کارگروه اقتصاد و فرهنگ اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه در کارگروه ویژه اقتصادی آموزش و پرورش به صرفه‌جویی، بهره‌وری و جلوگیری از هدر رفت منابع روی آورده است، افزود: آموزش و پرورش در توسعه فرهنگ عمومی و سازمانی با تکیه بر سیره اهل بیت نقش اثرگذاری در جامعه دارد.

قاسمی بیان داشت: شناسایی و ساماندهی منابع مادی و انسانی درون و برون‌سازمانی که بر اقتصاد آموزش و پرورش اثر بگذارد سبب تحول در اقتصاد این سیستم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیگیری‌های آموزش و پرورش سبب شد تا مشکل فارغ‌التحصیلان فنی حرفه‌ای و کار و دانش استان از سال ۸۶ تا کنون حل شود، گفت: تاکنون فنی و حرفه‌ای استان نسبت به آموزش حرفه‌ای دانش‌آموزان دچار تردید بود سبب شد تا گواهی دیپلم ۵۰ هزار دانش‌آموز با مشکل مواجه باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: امسال در تعطیلات نوروزی آموزش و پرورش مازندران بیش از ۲۵۰ هزار نفر مسافر را اسکان داده است.

قاسمی با اعلام اینکه ۹ اردیبهشت ماه جاری میزبان وزیر آموزش و پرورش در تجلیل از معلمان غرب مازندران هستیم، گفت: امسال یک معلم برتر کشوری، ۲۹ نفر از نمونه‌های استانی و ۶۶۲ معلم نمونه شهرستانی پایش شدند که مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز