خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری خبر داد:

احداثزیباترین مناطق گردشگری در حاشیه رود تجن؛ تابستان ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۰۶۹

پشت سد لاستیکی رودخانه تجن که فرصت و امکان ایجاد یکی از زیباترین مناطق گردشگری شمال کشور ایجاد شده است. ضمن نصب فواره ای به ارتفاع ۶۰ متر اقدام به نصب پنج برج نور هم خواهیم کرد.

شهردار ساری همراه با یک عضو شورای شهر، معاونان خود و مدیرعامل سازمان عمران در بازدید از رودخانه تجن طرح احداثعابر راه را ارائه کرد.

بنا به گزارش " ایلنا " به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری در این بازدید " مهدی عبوری " در تشریح طرح خود گفت: پشت سد لاستیکی رودخانه تجن که فرصت و امکان ایجاد یکی از زیباترین مناطق گردشگری شمال کشور ایجاد شده است. ضمن نصب فواره ای به ارتفاع ۶۰ متر اقدام به نصب پنج برج نور هم خواهیم کرد.

وی در پیوند با دیگر اقدامات خود برای استفاده بهینه از حاشیه رودخانه تجن به ساخت عابر راهی از حدفاصل سد پلاستیکی تا پل داراب در سمت غربی این رودخانه اشاره کرد و افزود: علاوه بر آن در همین سمت مسیر ویژه دوچرخه سواری هم ایجاد می شود.

مهدی عبوری شهردار ساری با اعلام این مطلب که احداثاین پروژه از ایام پایانی فروردین آغاز خواهد شد، اظهار امیدواری کرد که تا ابتدای تابستان و آغاز سفرهای تابستانی پروژه مذکور به اتمام برسد.

شایان ذکر است که در حال حاضر جاده خاکی سمت غربی رودخانه تجن اماده شده و پس از آسفالت یا سنگفرش اقدامات بعدی انجام می شود تا به این ترتیب رودخانه تجن و حاشیه های آن به یکی از زیباترین مناطق گردشگری تبدیل شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز