خبرگزاری کار ایران

معاون میراثفرهنگی و گردشگری مازندران:

بیش از ۸ میلیون نفر شب اقامت تا روز گذشته ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۵۹۹

کل بازدید های انجام شده بر مراکز اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، صنوف مختلف مواد غذایی، مراکز درمانی و بهداشت ۱۲ هزار و ۴۹۱ مورد گزارش شده است.

معاون میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: بیش از ۸ میلیون نفر شب اقامت تا روز گذشته ثبت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، " حسین باقری " در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان با بیان اینکه ۸ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۸۰۳ نفر شب اقامت تا روز گذشته به ثبت رسید اظهار داشت: کل بازدید های انجام شده بر مراکز اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، صنوف مختلف مواد غذایی، مراکز درمانی و بهداشت ۱۲ هزار و ۴۹۱ مورد گزارش شده است.

وی ادامه داد: تعداد تشویق تاسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی ۱۴۴ مورد و تذکرو اخطار کتبی ۱۸۴ مورد گزارش شده است.

باقری تعداد پرونده های ارسالی به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی را ۶۸۰ مورد برشمرد و افزود: تعداد۳۹۹ گزارش مردمی و شکایات واصله دریافت شد.

معاون گردشگری مازندران افزود: از تاریخ ۲۸ اسفند ۹۲ تا روز گذشته ۷ هزار و ۶۲۸ لیتر بنزین معمولی و سوپر، ۲۱ هزار و ۳۱۲ لیتر نفت گاز و ۱۷ میلیون و۷۱۹ هزار و ۶۰۷ متر مکعب گاز(سی. ان. جی) در استان توزیع شد.

وی اطلاع رسانی از طریق سایت های خبرگزاری را ۶۴۱ مورد اعلام کرد و گفت: ۲ هزار و ۴۳۷ مورد گشت انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس به ثبت رسید.

باقری تعداد گشت های کنترلی، نظارتی استان و شهرستانها را یک هزار و ۷۱ مورد عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز