خبرگزاری کار ایران

هیئت اقتصادی بلژیکی با سرپرست فرمانداری آمل دیدار کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۷۷۰

بادعوت و هماهنگی اتاق بازرگانی مازندران هیئت اقتصادی بلژیکی با سرپرست فرمانداری ویژه آمل دیدار کردند.

با دعوت و هماهنگی اتاق بازرگانی مازندران هیئت اقتصادی بلژیکی با سرپرست فرمانداری ویژه آمل دیدار کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، این دیدار که همزمان با بازدید از شهرک صنعتی آمل فاز اول و دوم امام‌زاده عبدالله(ع) در فرمانداری آمل صورت گرفت، سیدجعفر رسولی سرپرست فرمانداری ویژه آمل ضمن خیر مقدم به اعضای اقتصادی اتاق بازرگانی بلژیک از پتانسیل و ظرفیت‌های اقتصادی، تولیدی و صادراتی جهت آشنایی‌شان با زمینه‌های اقتصادی شهرستان گزارشی ارائه کرد.

وی با اعلام اینکه آمل با داشتن ۴ شهرک صنعتی ۴۵ درصد صنعت استان را داراست، اذعان داشت: این شهرستان در زمینه تولید قطعات خودرو، جوجه‌های یکروزه، بسته بندی گوشتی، ماهیان سردآبی، گل و گیاه، تولید برنج، پرورش دام‌های دورگه و اصیل، و پرورش زنبور در این استان و کشور از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است.

این مسئول خاطرنشان کرد: علاقه‌مندی مردم شهرستان آمل بعد از انقلاب به صنعت و تولید افزایش یافته و به یک خودباوری دست یافتند.

یادآوری می‌شود: در پایان این ملاقات هیئت اقتصادی بلژیکی از علاقه‌مندی خود برای همکاری با فعالان اقتصادی این شهرستان اعلام آمادگی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز