خبرگزاری کار ایران

طی دو ماه ابتدای امسال صورت گرفت؛

تولید یک میلیارد و 210 میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۵۷۰

نیروگاه شهید سلیمی نکا در دو ماه آغازین امسال بیش از یک میلیارد و 210 میلیون و 782 هزار کیلووات ساعت انرژی خالص تولید کرد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا با اعلام این خبر افزود: در ماه اردیبهشت و در شرایطی که واحد یک بخار به‌منظور انجام تعمیرات نیمه اساسی و واحدهای 3 بخار و واحد بخار سیکل ترکیبی به ترتیب به مدت 15 و 10 روز جهت انجام تعمیرات و بازدید میاندوره ای در مدار تولید نبودند، بیش از 623 میلیون و 350 هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخار و بلوک سیکل ترکیبی تولید و به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد.

نوراله ادبی فیروزجائی با بیان اینکه در دو ماه گذشته 62.5 درصد انرژی تولیدی در واحدهای بخاری و 37.5 درصد در بلوک سیکل ترکیبی به دست آمد، گفت: در این مدت حدود 14 درصد انرژی تعهدی سالانه نیروگاه، طبق برنامه محقق شد.

وی همچنین ضمن اشاره به هزینه بالا و سختی‌های تولید برق در نیروگاه‌ها، با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف، از هم‌وطنان خواست با مصرف درست و بهینه و عدم استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعات اوج بار کمک کنند تا همه هم‌وطنان در تابستان از نعمت برق برخوردار شوند تا پیک مصرف تابستان را با موفقیت سپری کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز