خبرگزاری کار ایران

تاکید امام جمعه ساری بر جهاد انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۱۲۵

آیت الله لائینی با تاکید بر جهاد انتخابات گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر، باید با انتخاب فرد اصلح کسی را انتخاب کنیم که مانند آیت الله رئیسی به فکر مردم باشد و جهاد انتخابات رقم بخورد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری به تاکید قرآن بر توبه و تقوای الهی، گفت: تاخیر در توبه یکی از فریب‌های شیطان و خودفریبی محسوب می‌شود.

وی به افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در نظام اسلامی، حکمرانی بشری و اهداف الهی است و آنچه که نظام حکومت اسلامی را از نظامات شرق و غرب جدا می‌کند همین این مسئله است.

نماینده ولی فقیه مازندران با اشاره به دور جدید مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس جدید باید مدال انقلابی بودن را از آن خود کند.

آیت‌الله لائینی افزود: اگر چه ما نسبت به تصمیم‌مجلس گذشته مبنی بر تعطیل شدن شنبه‌ها حرف داریم، مجلس و دولت هر دو باید با دقت و هوشیاری بیشتری به این موضوع فکر کنند چون موضوع فعلی و فوری نبوده است. فرض بر اینکه اینکه درست باشد اما در شرایط فعلی نباید این‌تصمیم‌گرفته می‌شد.

وی به نهم خرداد روز جهانی بدون دخانیات اشاره کرد و گفت: بر اساس این شعار باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و در کاهش مصرف سیگار و قلیان گام‌های موثری برداریم اما به نظر می‌رسد که دخانیات در این زمینه برنامه ریزی درستی ندارد تا جامعه بدون دخانیات داشته باشیم.

امام جمعه ساری با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خدمت از جمله رئیس جمهور شهید ضمن تقدیر از مردم مازندران در میزبانی از سفر ریاست جمهور ادامه داد: از همه مسئولانی که زمینه امنیت حضور ریاست جمهور در سفر استانی را تامین کردند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی افزود: تشییع باشکوه رئیس جمهور شهید و همراهانش با استقبال مردم قدرشناس و خادم شناس مواجه شد از  باید صاحبان اندیشه این حضور را تحلیل کنند.

خطیب نماز جمعه ساری گفت: مردم در وجود آقای رئیسی، امیر عبداللهیان و دیگر شهدای خدمت که تمام فکر و ذکرشان، مردم بوده است، اخلاص، فداکاری و صداقت را می‌دیدند.

آیت‌الله لائینی افزود: تجلیل به جای خود خوب است اما وظیفه اصلی امروز ما تداوم جهاد خدمت است و مسئولان باید همان رویه جهاد‌ خدمت به مردم را بدون وقفه ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر، باید با انتخاب فرد اصلح کسی را انتخاب کنیم که مانند آیت الله رئیسی به فکر مردم باشد و جهاد انتخابات رقم بخورد.

وی تاکید کرد: مردم  به جهاد انتخابات توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز