خبرگزاری کار ایران

مولدسازی دارایی‌های دولت؛ مهم‌ترین مطالبه فرماندار ساری از رئیس‌جمهور در شورای اداری

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۱۰۳

فرماندار ساری با تأکید بر اینکه توسعه و پیشرفت مرکز استان نیازمند اعتبارات ملی است، مولدسازی را از مطالبات مهم مرکز استان در سفر دوم ریاست‌جمهور عنوان کرد و گفت: حدود ۲۷ پلاژ در ۱۳ کیلومتر نوار ساحلی مرکز استان قرار دارد که اگر مولدسازی شود بخشی از پلاژهای نیمه‌کاره ساری تکمیل می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نوبخت در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که عصر سه‌شنبه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساری برگزار شد با تبریک دهه کرامت به میزبانی مردم دیار علویان از آیت‌الله رئیسی ریاست‌جمهور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت‌ماه اشاره کرد و گفت: امیدواریم با استقبال کافی و دیدار مردمی باشکوه از ریاست‌جمهور شرایط خوبی را برای استان مازندران به‌ویژه مرکز استان فراهم کنیم.

وی با تأکید بر اینکه توسعه و پیشرفت مرکز استان نیازمند اعتبارات ملی است، مولدسازی را از مطالبات مهم مرکز استان در دور دوم ریاست‌جمهور عنوان کرد و افزود: حدود ۲۷ پلاژ در ۱۳ کیلومتر نوار ساحلی مرکز استان قرار دارد که اگر مولدسازی شود بخشی از پلاژهای نیمه‌کاره ساری تکمیل می‌شود.

فرماندار مرکز استان به هدف‌گذاری ۱۸ پروژه اولویت‌دار در ۱۴۰۳ در شهرستان ساری اشاره کرد و گفت: تکمیل این پروژه‌ها نیازمند ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

نوبخت ادامه داد: با مولد ساری دارایی‌ها می‌توان مرکز استان را در شأن مرکز نشینان توسعه داد.

وی یادآور شد: دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای ۱۳۰ پروژه شهرستان ساری در سفر نخست رئیس‌جمهور در نظر گرفته شد که تاکنون ۸۰۰ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد.

نوبخت افزود: در طول دو سال گذشته نزدیک ۱۰۰۰ پروژه به ارزش ۴ هزار میلیارد تومان در شهرستان ساری افتتاح و بهره‌برداری شد.

فرماندار شهرستان ساری بابیان اینکه پروژه آب‌رسانی «مخزن کرمانی» آماده بهره‌برداری است، گفت: این پروژه با انتقال کامل ظرفیت تصفیه‌خانه به شبکه شهر ساری و همچنین ذخیره آب و رفع دغدغه کمبود آن در زمان پیک مصرف است.‌

وی با اعلام اینکه فاز نخست پارک جنگلی 1260 هکتاری شهید نوبخت به وسعت حدود 300 هکتار در ساری آماده بهره‌برداری است، گفت: با احداث این پارک 1210 هکتار به سرانه پارک و فضای سبز مرکز استان اضافه می‌شود.

نوبخت با تأکید بر اینکه مرکز استان آماده استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت دولت است، ادامه داد: باید تلاش کنیم در این سفر میزان اعتبار اختصاصی به مرکز استان را برای تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار افزایش دهیم.

وی همچنین اتحاد و همدلی را مهم‌ترین راه توسعه‌یافتگی مرکز استان عنوان کرد و گفت: برای تحقق این مهم باید از گسست، جناح‌بازی‌ها عبور کرده و به اشتراک نظر برسیم در این صورت یقیناً شهر به سمت توسعه‌یافتگی حرکت می‌کند

فرماندار مرکز استان پیشرفت و ترقی شهر را حاصل تلاش و اتحاد همه مدیران دستگاه‌های اجرایی، اعضای شورای شهر و روستا عنوان کرد و افزود: نباید اجازه دهیم اقتدار مرکز استان زیر سؤال برود شأن مدیران و شوراهای شهر و روستا باید حفظ شود؛ معتقدم حمایت و صیانت انگیزه را برای مدیران افزایش می‌دهد.

وی بابیان اینکه باید از درگیری و هرگونه تنش باید جلوگیری کرد،  افزود: به‌جای مچ‌گیری باید پیشگیری و از قضاوت‌ها و توهین‌ها پرهیز کرد.

نوبخت بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی و نخبگان سیاسی را در توسعه شهر مهم دانست خواستار ارتباط بیشتر با این قشر از جامعه شد.

فرماندار مرکز استان از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا تمهیدات لازم را برای استقبال باشکوه از رئیس‌جمهور فراهم کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز