خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مطرح کرد؛

شناسایی نظام مسائل فرهنگی محلات در طرح «صعود»

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۶۱۷

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از اجرای طرح صعود در محلات استان خبر داد و گفت: در این طرح نظام مسائل فرهنگی محلات شناسایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، احسان آهنگر در نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر و سایت رویداد فرهنگی هنری صعود با تسلیت شهادت رئیس جمهور و شهدای خدمت، گفت: این رویداد تربیت‌محور بوده و قرار است در گام اول بین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد و با هدف‌گذاری دو هزار نفر مخاطب اجرا شود.

وی جریان سازی فرهنگی و فرهنگ سازی کنشگران فرهنگی و هنری را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: تقویت کارکرد هنری با استفاده از ظرفیت مازندران در این طرح از دیگر اهداف است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: طرح صعود محله ور بوده و قرار است متناسب بوم‌ آن محله برنامه تعریف شود.

آهنگر مسجد پایه بودن و خانواده محور بودن را از دیگر رویکردهای این طرح عنوان کرد و افزود: این طرح نگاه ایجابی به رویکردهای فرهنگی داشته و افزایش نشاط اجتماعی را به‌دنبال دارد.تحقق این امر مستلزم این است که ظرفیت‌ها و نظام‌مسائل محلات شناسایی شود.

وی با بیان اینکه طرح صعود ذیل قرارگاه شهید آوینی با محوریت دستگاه فرهنگ و هنر استان و مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران برگزار خواهد شد، افزود: استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اجرای این طرح هدف دیگر طرح صعود است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز