خبرگزاری کار ایران

رئیس تأمین اجتماعی بابلسر:

تأمین اجتماعی بابلسر ۲۵ هزار بیمه شده دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۰۹

تأمین اجتماعی بابلسر در حال حاضر دارای ۲۵ هزار و ۵۰۰ بیمه شده اصلی و سه هزار و ۸۰۰ مستمر بگیر است.

رئیس تامین اجتماعی بابلسر گفت: تأمین اجتماعی بابلسر ۲۵ هزار بیمه شده دارد.

به گزارش ایلنا از بابلسر، مهدی ختوان در جلسه شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی سازمان عمومی غیردولتی با استقلال مالی و اداری است.

وی افزود: این سازمان در زمان کاهش یا قطع قسمتی یا تمام درآمد تعهدات خود را در قالب درآمد و دستمزد بیمه بیکاری، بازنشستگی از کار افتادگی و فوت و درمان ارائه می‌دهد.

رئیس تأمین اجتماعی بابلسر افزود: تأمین اجتماعی بابلسر در حال حاضر دارای ۲۵ هزار و ۵۰۰ بیمه شده اصلی و سه هزار و ۸۰۰ مستمر بگیر است.

ختوان خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن افراد تحت تکفل حدود ۸۰ هزار نفر از اقشار مختلف شهرهای بابلسر، هادی‌شهر و بهنمیر را تحت پوشش داریم و به عبارتی حدود ۷۰ درصد جمعیت شهرستان تحت پوشش این اداره هستند.

رئیس تأمین اجتماعی بابلسر اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی با دریافت حق بیمه از طیف‌های مختلف به ارائه خدمات بیمه‌ای اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه این اداره در طی سه مرحله جداگانه به رتبه نخست کشوری دست یافته است، گفت: انتظار ما حمایت برای وصول مطالبات است.

ختوان در پایان بیان داشت: اگر مطالبات را وصول نکنیم در پرداخت مستمری به بازنشستگان دچار مشکل می‌شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز