خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رأی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۳۶۲

رئیس ستاد انتخابات مازندران: ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ۱۱ اسفند در مازندران در نظر گرفته شد.

به گزارش ایلنا، قاسم عزیز زاده گرجی در خصوص اقدامات انجام‌ شده برای برگزاری مطلوب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان گفت: ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رأی برای این منظور در استان در نظر گرفته‌شده است. ‎

عزیز زاده گرجی افزود: حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه مازندران شامل ساری و میاندورود، قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار، نکا، گلوگاه و بهشهر، تنکابن، رامسر و عباس‌آباد، نور و محمودآباد، نوشهر، چالوس و کلاردشت، بابل، آمل و بابلسر و فریدون‌کناراست که بیشترین شعب اخذ رأی مربوط به بابل، ساری و آمل است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران افزود: از این تعداد شعب اخذ رأی ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و ۶۴۱ شعبه سیار در ۱۱ اسفند روز برگزاری انتخابات مستقر هستند.

وی ادامه داد: همچنین از مجموع شعب اخذ رأی در مازندران یک هزار و ۴۶۸ شعبه شهری و یک هزار و ۷۴۲ شعبه در روستا‌های استان، آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

به گفته عزیززاده گرجی اقدامات برای کنترل دستگاه‌های احراز هویت در شعب اخذ رأی مازندران انجام‌شده و در شعب این دستگاه‌ها نصب‌شده است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران تعداد عوامل اجرایی و نظارتی که در انتخابات استان حضور دارند را بیش از ۲۷ هزار نفر اعلام کرد که شامل کاربر شعب، بازرس، نماینده فرماندار، نماینده بخشدار، ناظران شورای نگهبان و نیرو‌های خدماتی و رانندگان هستند.

بنا به اعلام ستاد انتخابات مازندران از حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه این استان درمجموع ۷۴۸ نفر برای تصاحب یکی از ۱۲ کرسی مازندران در مجلس دوازدهم نام‌نویسی کردند که پس از بررسی پرونده‌ها و صلاحیت نامزد‌ها در سه مرحله توسط هیئت اجرایی در استان، هیئت نظارت بر انتخابات کشور و شورای نگهبان و همچنین افرادی که انصراف دادند، درنهایت تا این لحظه با آمار جدید ارائه‌شده از سوی شورای نگهبان ۴۵۷ نفر در گردونه رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز