خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر مازندران خبر داد:

امدادرسانی هلال احمر مازندران به ۲۰۰۰ آسیب دیده از برف

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۲۸

مدیرعامل هلال احمر مازندران از امدادرسانی هلال احمر مازندران به ۲۰۰۰ آسیب دیده برف خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: امدادگران این نهاد به دو هزار آسیب دیده برف و کولاک اخیر امدادرسانی کردند.

به گزارش " ایلنا " از ساری، " مهدی ولی پور " اظهار کرد: در پی افت شدید دما و بارش برف سنگین در مناطق مختلف استان و کولاک شدید به همراه طوفان در شهرهای بابل، آمل، رامسر، فریدونکنار، محمودآباد، جویبار، قائم شهر، چالوس، سوادکوه و بهشهر، بیش از دو هزار نفر از حوادثفوق متاثر شدند.

وی افزود: به محض اعلام نیاز مردم در مناطق مختلف استان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر در قالب تیم های مجهز به مناطق مزبور اعزام شدند.

ولی پور بیان کرد: توزیع بیش از ۱۸ هزار قرص نان، ۶۵۰۰ بطری آب معدنی، ۴۵۰۰ قوطی کنسرو، ۱۲۰کیلو برنج، ۶۰ بطری روغن، ۶۰کیلو قند و شکر، ۷۲ بسته ماکارونی، ۴۹ تخته موکت، ۲۴ بسته مواد شوینده و بهداشتی، یک دستگاه چادر امدادی و ۴۰۰کیلو نایلون بخشی از خدمات هلال احمر استان به آسیب دیدگان بوده است.

وی گفت: رهاسازی ۴۰۰ دستگاه خودروی زمین گیر شده در محورهای مواصلاتی استان و انتقال شمار زیادی ازمسافران در راه مانده به اماکن امن بخش دیگری از خدمات ارائه شده هلال احمر استان به آسیب دیدگان حوادثاخیر بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز