خبرگزاری کار ایران

از سری رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ دسته یک والیبال؛

کاله جوان شهرداری ملکان را مغلوب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۳۰

در هفتمین دیدار دور برگشت و هفته شانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور کاله جوان مازندران با نتیجه سه بر یک شهرداری ملکان را شکست داد.

از سری رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ دسته یک والیبال کاله جوان مازندران با نتیجه سه بر یک شهرداری ملکان را شکست داد.

به گزارش ایلنا از آمل، در هفتمین دیدار دور برگشت و هفته شانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور کاله جوان مازندران با نتیجه سه بر یک شهرداری ملکان را شکست داد.

در این دیدار که از گروه دوم رقابت‌ها راس ساعت ۱۸ روز چهارشنبه مورخه نهم بهمن ماه ۱۳۹۲ کار خود را آغاز کرد شاگردان حسین کاظمی توانستند با نتیجه ۳ بر یک از سد حریف خود بگذرند.

در این دیدار که حدود ۵۰۰ هوادار والیبال‌دوست آملی در سالن ۲ هزار نفری پیامبر اعظم(ص) تیم شهرشان را حمایت کردند قربان توسن ناظر فدراسیون بوده و محسن ترابی و هابیل جلابی داوران دیدار بودند.

کاله جوان هرچند در ست نخست این دیدار ملکانی‌ها را از پیش رو برداشت، در ست دوم تن به شکست داد تا اینکه پس از چهار ست با نتیجه سه بر یک پیروز نهایی لقب گیرد.

این دو تیم تا قبل این دیدار در جدول گروه دوم در تعقیب یکدیگر بودند ولی هم‌اکنون کاله جوان مازندران با ۱۵ امتیاز از رده ششم جدول چشم به سکوهای بالا دارد و شهرداری ملکان نیز با ۱۰ امتیاز مطمئنا جایگاه خود در رده هفتم را متزلزل می‌بیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز