خبرگزاری کار ایران

روند توسعه در مازندران و فرصت سوزی‌هایی که پایانی ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۶۸۶

درمقاطع مختلف مدیران و کارگزاران و مسئولان استان بر وحدت و همدلی اقشارمختلف تاکید دارند و به ظاهر هم که شده نمایش انسجام می دهند و در عمل اخباری نگران کننده را می شنویم.

مازندران برای توسعه واقعی تشنه وحدت و همبستگی مسئولان و مردم و تمامی گروه‌ها و تشکل هاست! این مهم را همه می‌دانند و معلوم نیست که در این سال ها چرا این استان پرظرفیت با این همه موهبت الهی و داشته هایش آن چنان که باید به جایگاه واقعی خود دست نیافته!

دیر زمانی استان ما قطب کشاورزی بوده و هست؛ مهد صنعت نساجی بود و اکنون خبری از آن دوران طلایی نیست! سالانه میزبان حداقل ۲۰ میلیون گردشگر در فصل های مختلف هستیم و مازندران سهمی شایسته از این درآمدهای دائمی ندارد! چرایی این موضوع برمی گردد به اقداماتی که درطول حداقل دو دهه گذشته باید صورت می گرفته واز آنها غافل شده‌ایم؟!

در مقاطع مختلف مدیران و کارگزاران و مسئولان استان بر وحدت و همدلی اقشار مختلف تاکید دارند و به ظاهر هم که شده نمایش انسجام می دهند و در عمل اخباری نگران کننده را می شنویم!

چندی پیش یکی از نمایندگان استان در مجلس بیانیه ای نسبتاً تند خطاب به استاندار محترم مازندران صادرکرد که متاسفانه به سرعت رسانه ای شد و بازتاب جالبی نداشت!

صحبت های نماینده مجلس بیانگر انتقادات شدید او از اقدامات سه سال گذشته نماینده عالی دولت در مازندران بود؛ در متن این بیانیه تمامی مشکلات استان به نوع عملکرد آقای استاندار نسبت داده شده است!

برخی از کارشناسان و صاحب نظران بارها و بارها درخصوص بعضی اقدامات و انتصابات نماینده عالی دولت درمازندران هشدارهایی را می دادند که ظاهراً به زعم ایشان و همکاران خوش نمی آمد! تا این که بیانیه رسمی منتخب مردم استان در مجلس خطاب به آقای حسینی پور؛ نشان داد که اختلافات مدیران و مسئولین استانی تقریبا  عمیق و نگران کننده است!

این خط ونشان های رسانه ای از سوی نماینده مجلس به استاندار مازندران حاوی نکات مهمی است که به وقتش درباره آنها صحبت خواهیم کرد اما در آستانه انتخابات بسیار مهم مجلس دراسفند ۱۴۰۲ اینگونه رفتارها نگران کننده است و به گفته جمعی از کارشناسان در سالی که در آستانه برنامه هفتم توسعه به سر می بریم به نظر می رسد فرصت سوزی ها در خصوص توسعه مازندران همچنان ادامه دارد وگویی هیچ گوش شنوایی هم برای شنیدن و اقدام عاجل وجود ندارد.

انتهای پیام/
محمد درخشنده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز