خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار مازندران خبرداد؛

کاهش ۱۵ درصدی آمار طلاق در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۲۵۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از کاهش ۱۵ درصدی طلاق در مازندران خبر داد و گفت: براساس آخرین اطلاعات و سامانه رصد کشور و ثبت احوال، شاهد کاهش آمار طلاق در ۴ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

روح الله سلگی با حضور در دفتر خبرگزاری ایلنا مازندران و در نشست با سرپرست این خبرگزاری به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار اظهار کرد: آمار طلاق استان‌مازندران  براساس آخرین اطلاعات و سامانه رصد کشور و ثبت احوال، ۱۵ درصد کاهش داشته است که بیانگر آن است که به وظایف خود در این راستا عمل کردیم.

وی افزود:  از تعداد بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ طلاق ۴ ماهه اول سال گذشته به ۲ هزار و ۱۰۰ طلاق در چهار ماهه اول امسال رسیدیم.

سلگی خاطرنشان کرد: دادگستری، کمیته امداد، بهزیستی و دستگاه‌های اثرگذار و متولی در کاهش طلاق اثرگذار بودند و البته روند رو به جلو اقتصادی هم بی تاثیر نبوده است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: اگر چه باورهای فرهنگی در طلاق استان اثرگذار است، اما با کارهای موثر در  بخش‌های مختلف شاهد کاهش طلاق در استان بودیم.

سلگی افزود: ما خادم فرهنگی در استان هستیم و معتقدیم با رفع مشکلات فرهنگی بسیاری از مشکلات دیگر هم برطرف خواهد شد.

محمد درخشنده سرپرست خبرگزاری ایلنا در مازندران هم در سخنانی اظهار کرد: همه دغدغه ما در عرصه خبر و اطلاع رسانی، تولید محتواست تا با تولیدات مناسب و اطلاع رسانی دقیق شأنیت رسانه حفظ شود و برای رشد و توسعه همه جانبه استان گام برداریم.

وی افزود: با همه نقدها و نقاط ضعف و قوت، بر این باوریم که عملکرد مجلس و دولت اطلاع رسانی شود و در اطلاع رسانی فراجناحی عمل کرده و از همه تفکرات و سلایق سیاسی بهره‌مند خواهیم شد.

درخشنده گفت: دغدغه‌های اصلی رسانه‌ها، معیشت رسانه‌هاست و رسانه ها صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌داریم و شان و رسالت رسانه‌ها، توسط برخی از رسانه‌ها زیر سئوال رفته است که باید در این بخش کارهای اساسی انجام شود و شان از دست رفته مان به ما بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز