خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون کارگری مجلس:

تسهیلات ارزان‌قیمت به تعاونی‌ها تخصیص یابد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۳۶۱

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تعاونی‌ها می‌توانند با اثرگذاری خوب کمک حال کشور باشند، گفت: تسهیلات ارزان‌قیمت به تعاونی‌ها تخصیص یابد.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی در نشست تخصصی و تعاملی با فعالان اقتصادی حوزه تعاون استان و جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران که با حضور معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و اعضای شورای هماهنگی تعاون استان برگزار شد اظهار کرد: تعاونی‌ها می‌توانند نقش مهمی در ایجاد توسعه پایدار ایفا کنند.

وی بیان کرد: امروزه با تصویب سیاست ‌های کلی اصل۴۴ قانون اساسی و تعیین سهم ۲۵درصد برای این بخش فرصتی تاریخی به روی تعاونگران برای توسعه این بخش از اقتصاد مردمی باز شده تا با انسجام قابلیت‌های داخلی بخش و حمایت‌های دولتی بتوانند زمینه‌ مناسب برای مشارکت حقیقی مردم در امور اقتصادی هموار سازند.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدامات بخش تعاون در استان ستودنی است، تصریح کرد: ظرفیت‌های دولت باید بیشتر به بخش تعاون سوق داده شود.

بابایی کارنامی تعاونی‌ها را یکی از شاخصه‌های عدالت اجتماعی عنوان کرد و افزود: تعاونی‌ها می‌توانند با اثرگذاری خوب کمک حال کشور باشند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه رونق تعاونی‌ها می‌تواند افزایش سطح اشتغال پایدار کشور را درپی داشته باشد، ادامه داد: همگرایی، سبب رشد و تعالی بخش تعاون می‌شود.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به تعاونی‌ها شد و گفت: براساس منویات مقام معظم رهبری و همچنین بحث حمایت از تولید باید از تعاونی‌ها حمایت شود چرا که دولت سیزدهم شعار "ما می توانیم" را در عمل تجربه کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز