خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

شایعه نرخ سوم سوخت صحت ندارد/ مشکلی برای دریافت سوخت آزاد نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۴۵۶

مدیرعامل شرکت نفت منطقه ساری گفت: شایعه نرخ سوم سوخت صحت ندارد و افراد برای دریافت سوخت مازاد و برطرف کردن نیاز در این بخش، کمافی السابق به جایگاههای سوخت مراجعه کنند.

سبحان رجب پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در مازندران اظهار کرد: براساس بند ه تبصره ۱۴ بودجه ۱۴۰۲ وزارت نفت مکلف شده است تا  تدابیری اندیشه کند و تلاش شود تا برای جلوگیری از قاچاق سوخت، مردم از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

وی افزود: در این راستا کارت سوخت خودرو برخی از افراد مفقود و مخدوش شده که باید با مراجعه به پلیس به علاوه ۱۰ برای درخواست المثنی اقدام کنند که تا دو ماه تحویل می شود.

به گفته رجب پور، افرادی که فاقد کارت سوخت هستند در شرایط فعلی می توانند طبق روال سابق به پمپ بنزین ها مراجعه و از سوخت استفاده کنند که برای هر سکو حداقل یک کارت سوخت آزاد در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت نفت منطقه ساری یادآور شد: کارت سوخت جایگاه محدود است و انتظار است که افراد از سهمیه دوم موجود در کارت سوخت خودرو خود استفاده کنند.

وی گفت: خودروهای عمومی  هم‌مشکلی برای سوخت ندارند و ۵۰۰ تا ۶۰۰ لیتر نرخ دوم در کارت سوخت این خودروها وجود دارد و مشکلی وجود ندارد.

رجب پور افزود: انتظار است برای کاهش قاچاق و جلوگیری از آن، افراد از کارت شخصی استفاده کنند و افراد فاقد کارت سوخت برای استفاده از سوخت بیشتر به جایگاهها مراجعه کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت نفت منطقه ساری، شایعه نرخ سوم سوخت صحت ندارد و هر گونه تغییر نرخ در فرآورده های نفتی نیازمند مصوبه مجلس و دولت است و در نتیجه موضوع نرخ سوم سوخت صحت ندارد.

رجب پور گفت: روال سوختگیری و نرخ سوخت همچون سابق است و تنها به منظور کاهش قاچاق سوخت، بر استفاده از کارت سوخت شخصی خودرو افراد توصیه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز