خبرگزاری کار ایران

برپایی پایگاه جهادی و ارائه خدمات سلامت در مناطق محروم مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۲۷۷

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران از برپایی پایگاه جهادی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با همکاری شرکتهای تعاونی بهداشتی و درمانی و توسعه روستایی به مناسبت دهه مبارک فجر با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی باقری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: حوزه تعاون این اداره کل در همین راستا  نسبت به برپایی پایگاه جهادی با شعار تعاون-خدمت جهادی در مناطق محروم و روستاهای دور دست شهرستان های ساری، قائمشهر، نور و نوشهر اقدام کرده است.

باقری خاطرنشان کرد: این پایگاه جهادی با همکاری شرکت های تعاونی بهداشتی و درمانی و توسعه روستایی شکل گرفته و ماهیت خدمت رسانی دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شریف مناطق محروم استان مازندران و ترویج فرهنگ تعاون و راه اندازی کسب و کارهای گروهی و تعاونی از اهداف مهم این اقدام جهادی است.

باقری با اشاره به اینکه این اقدام جهادی از 18 لغایت 23 بهمن ماه در جریان خواهد بود، افزود: پایگاه جهادی این اداره کل و شرکت های تعاونی بهداشتی و درمانی در روز 18 بهمن ماه در روستای علی آباد عسگرخان نوشهر، 20 بهمن در روستای شیرکلای بخش چمستان نور، 21 بهمن در روستای مرگاو علیا بخش دودانگه ساری و 23 بهمن در شهرک صنعتی رستمکلای قائم شهر با حضور پزشکان حاذق و متخصص و کارشناسان خبره بخش تعاون از ساعت 8 صبح الی 17 عصر برپا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز