خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران:

جشنواره بزرگ «فیلم زن» در مازندران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۱۱

یکی از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی در هر کشور میزان مشارکت و نقش زنان در آن کشور است.

ایلنا: مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: جشنواره بزرگ فیلم زن تقدیم سینمای مازندران و کشور می‌شود.

به گزارش " ایلنا " ازبابلسر، " مریم جمشیدی " در نخستین نشست خود با فرماندار شهرستان بابلسر، توجه به نقش زنان در توسعه کشور اذعان داشت: یکی از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی در هر کشور میزان مشارکت و نقش زنان در آن کشور است.

این مقام مسئول ٰاساس توسعه در جامعه مدنی را ‌تربیت و کانون این تربیت را خانواده دانست و گفت: موفقیت هر کشور در زمینه توسعه زمانی حاصل می‌شود که زنان در امور مختلف ایفای نقش کنند.

" جمشیدی " از اجرای طرح ‌آسیب‌شناسی اجتماعی ویژه کودکان و نوجوانان در سطح مدارس مازندران خبر داد و گفت: این طرح به صورت پایلوت در یکی از مدارس بابل در حال اجرا است و به‌زودی در تمامی شهرها ‌و روستاهای مازندران ‌اجرا می‌شود.

وی درباره مشکلات و معضلات طلاق در کشور اذعان داشت: در حال حاضر طلاق یکی از معضلاتی است که کشور ما با آن مواجه بوده و باید برای آن راهکار جدی در نظر گرفته شود.

جمشیدی با اشاره به موافقت معاونت سیاسی و امنیتیٰ با تشکیل کارگروه ویژه طلاق در استان گفت: چند تهیه کننده از سراسر استان انتخاب کرده ایم و از آنها خواسته شده طرح‌های خود را به ما ارائه دهند.

وی گفت: تصمیم داریم جشنواره بزرگ فیلم زن را تقدیم سینمای مازندران و کشور کنیم.

وی با بیان اینکه با مساعدت شهرداران در هر شهری یک بیلبورد به امور بانوان و خانواده اختصاص می‌یابد، افزود: امیدواریم شهرداران استان ما را در تهیه فیلم‌های ویژه بانوان یاری کنند.

مدیرکل امور بانوان مازندران با اعلام اینکه بازارچه دائمی ویژه زنان کار آفرین در کل شهرهای مازندران احداثمی‌شود، گفت: تمهیدات اولیه این بازارچه با مدیرکل امور روستایی انجام و قرار است این طرح به صورت پایلوت در شهرستان قائمشهر اجرا و در نهایت این بازارچه در تمام شهرهای مازندران احداثشود.

این مسئول تصریح کرد: این کار ضمن اینکه موجب رونق اقتصادی می‌شود مشکل بیکاری را که یکی از معضلات استان استٰ کاهش می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز