خبرگزاری کار ایران

نمایندگان شرکت‌های تعاونی مصرف کارگری(امکان) مازندران انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۷۳

مجمع نمایندگان شرکت‌های تعاونی مصرف کارگری(امکان) مازندران با حضور نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

مجمع نمایندگان شرکت‌های تعاونی مصرف کارگری(امکان) مازندران با حضور نماینده اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از قائمشهر در حاشیه این مجمع نصراله دریابیگی منتخب شرکت‌های تعاونی مصرف کارگری(امکان) مازندران در گفتگویی با خبرنگار ایلنا با ابراز تاسف نسبت به تعطیلی بسیاری از شرکت‌های تعاونی مصرف کارگری مازندران و کشور گفت: نبود نقدینگی و تعطیلی بسیاری از واحد‌های کارگری منجر به این شده است که کارگران نتوانند از محصولاتی که خود تولید می‌کنند استفاده کنند.

وی افزود: علیرغم سنگ اندازی و ناهمواری‌هایی که در دولت پیشین بوجود آمد مسئولین این اتحادیه شهره پاک دستی و امانت داری را بار دیگر برای خود به‌دست آوردند و در این آزمون بخوبی توانستند نمره قبولی بگیرند.

دریابیگی ابراز امیدواری کرد با حضور دکتر علی ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ما شاهد رشد و ترویج تعاونی‌های مصرف کارگری در سطح کشور باشیم.

گفتنی‌ست در پایان انتخابات مجمع تعاونی مصرف کارگری(امکان) مازندران نصراله دریابیگی و ذکریا نوری به‌عنوان اعضای اصلی و غلامرضا بازاری به‌عنوان عضو البدل انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز