خبرگزاری کار ایران

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی مازندران:

مسکن مهرهای مازندران صاحب کتابخانه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۲۲

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران از ساخت کتابخانه در پروژه های مسکن مهر این استان خبر داد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران از ساخت کتابخانه در پروژه‌های مسکن مهر این استان خبر داد و اظهار داشت: این مهم با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و توسعه فرهنگی به اجرا در می‌آید.

به گزارش ایلنا از ساری، سید محمد محمدی تاکامی ضمن اعلام این مطلب گفت: دانش‌افزایی، ارتقای آگاهی در جامعه و راه درست اندیشیدن و فکر کردن در موضوعات جاری زندگی مردم، باید در کتابخانه‌ها و محافل فرهنگی ارائه شود.

وی یادآور شد: از این رو در نشست مشترک مسؤلین این اداره کل با اداره کل کتابخانه‌های استان و هئیت مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز استان مقرر شد به منظور توسعه فرهنگی و ایجاد فضایی آموزشی کتابخانه‌هایی در محیط پروژه‌های مسکن مهر شود.

محمدی تصریح کرد: با توجه به تعامل به عمل آمده و در اختیار گذاشتن زمین مناسب توسط این اداره کل به اداره کل کتابخانه‌ها و حمایت و همدلی اعضای هئیت مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز استان، عملیات احداثکتابخانه در محل پروژه‌های مسکن مهر شهرستانهای نکا، بهشهر و ساری اجرایی می‌شود.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی مازندران ضمن اشاره به این مطلب که یکی از شاخص‌های رشد ملی در هر کشوری توسعه کتاب و کتابخوانی است اظهار داشت: کتابخانه از آن جهت حائز اهمیت بوده که گنجینه‌ای است از دانش‌های گوناگون و مکانی است برای انجام تحقیقات که محققین در آن به مطالعات علمی و بررسی دانش موجود می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز