خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو:

مرکز تحقیقات ایران خودرو و سایپا در مازندران راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۳۸۴

مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو از راه اندازی مرکز تحقیقات ایران خودرو و سایپا در چمستان مازندران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مهدی خطیبی صبح امروز پنج‌شنبه در اولین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری ساری و میاندورود که در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد با اعلام اینکه شرکت ایران خودرو تولید ۷۵۰ هزار خودرو را امسال در برنامه تولید خود دارد، گفت: این موضوع علاوه بر صرفه‌جویی ۷ هزار میلیارد تومان و ارتقای ۲۵۷ درصد کیفیت می‌شود.

وی افزود: رشد تولید را در گروه صنعتی ایران خودرو در فعالیت ۱۴۰۱ تعریف کردیم که با تولید ۳۷۶ هزار دستگاه خودرو امروز نزدیک به ۱۰۶ هزار دستگاه خودرو نسبت به مشابه سال قبل در تولید و به همان ترتیب در تحویل و فروش جلو هستیم.

مدیر عامل شرکت ایران خودرو با بیان اینکه امروز  صنعت ایران خودرو در رشد و توسعه اقتصاد کشور سهم بسزایی دارد. گفت: هرگاه در صنعت خودرو رشد داریم بی‌شک در دیگر بخش‌های اقتصادی نیز رشد خواهیم داشت.

خطیبی با اعلام اینکه ۲۷۹ پروژه کیفی در برنامه کوتاه، میان و بلند مدت در دستور کار این صنعت تولیدی قرار دارد، ادامه داد: هم‌اکنون ۷۰ درصد این موضوع محقق شد و شاهد ارتقاء کیفی در تولیدات ایران خودرو هستیم.

وی افزود: کیفیت مسیر بی‌پایان است و همواره باید در این مسیر حرکت کنیم و البته در این خصوص نسبت به سال گذشته جلوتر هستیم.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو افزود: درصدد ساخت خودروی جایگزین پژو ۲۰۶ هستیم و البته اولین خودرو به نام «ریرا» را تولید کردیم و بنا داریم ۴۷ دستگاه دیگر از این خودرو را در آینده‌ای نزدیک تولید و وارد بازار کنیم.

خطیبی اتحاد با گروه خودروسازی سایپا از رویکردهای مهم دانست و ادامه داد: می توانیم از ظرفیت‌های یکدیگر در بسیاری از زمینه‌های سرمایه‌گذاری و تحقیقات بهره‌مند شویم.

وی از راه اندازی مرکز تحقیقات ایران خودرو و سایپا در چمستان مازندران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز