خبرگزاری کار ایران

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران:

آغاز توزیع شیر رایگان در بین دانش آموزان مازندرانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۳۵

توزیع نمادین مرحله اول شیر رایگان در بین ۳۶۰ هزار دانش آموزان مازندرانی در مدارس استان آغاز شد.

در مرحله اول توزیع شیر رایگان طبق مصوبه ۲۰ نوبت شیر در مدارس توزیع خواهد شد.

به گزارش ایلنا از ساری، نعمت الله فلاح با اشاره به بازگشایی پاکت‌ها مناقصه شیر مدارس در سطح استان گفت: توزیع نمادین مرحله اول شیر رایگان در بین ۳۶۰ هزار دانش آموزان مازندرانی در مدارس استان آغاز شد.

وی با بیان اینکه اولین مرحله توزیع شیر بطور نمادین در شهرستان‌های نکا و بابل انجام شد خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ایم با کیفیت‌ترین شیر را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز بر نحوه تولید آن نظارت دارند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه پس از برگزاری مناقصه و بازگشایی پاکت مدارک و قیمت‌ها، ۱۱ شرکت برنده این مناقصه در شهرهای مختلف استان شده‌اند، افزود: توزیع شیر به دو صورت استریلیزه و پاستوریزه بوده که شیر استریلیزه جهت توزیع در مدارس روستایی و شیر پاستوریزه جهت توزیع در مدارس شهری است.

فلاح تصریح کرد: دانش آموزان در هفته ۲ نوبت از شیر رایگان استفاده خواهند کرد.

وی بیان داشت: سرانه شیر دانش آموزی در سال تحصیلی ۱۴ لیتر است که در بسته بندی ۲۰۰ سی سی با ۲ و نیم درصد چربی به مدارس تحویل خواهد شد.

وی افزود: در مرحله اول توزیع شیر رایگان طبق مصوبه ۲۰ نوبت شیر در مدارس توزیع خواهد شد.

فلاح خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جاری شیر رایگان در بین کلیه دانش آموزان دختر و پسر دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول مدارس دولتی، مراکز شبانه روزی کودکان بی‌سرپرست، پیش دبستانی ضمیمه همزمان با مدارس دولتی ابتدایی توزیع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز