خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ضرورت الگوگیری ایستادگی و تقویت ایمان آزادگان در اسارت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۴۱۹

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ایستادگی جانبازان و آزادگان در اسارت و تقویت ایمانشان درزندانها باید برای همه ما یک الگو و اسوه باشد.

به گزارش ایلنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از آزادگان استان مازندران ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن گفت: رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون مقاومت‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: آزادگان دلیرمردان جامعه ما هستند که شکنجه‌های طاقت فرسای رژیم بعث را با استقامت تحمل کردند و نظام انقلاب اسلامی را حفظ کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آزادگان با تحمل تمام سختی‌ها سرافرزانه به میهن بازگشتند که اکنون وظیفه اصلی ما حفظ کرامت این عزیزان است.

محمدی لائینی ادامه داد: طبق احادیث حفظ جان انسان از ارزش بالایی برخوردار است که آزادگان جان خودرا درکف دست گذاشتند و همانند شهدا با خدا معامله کردند تا از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی ادامه داد: ایستادگی جانبازان و آزادگان در اسارت و تقویت ایمانشان درزندانها باید برای همه ما یک الگو و اسوه باشد.

محمدی لائینی افزود: بیش از ۹۶۰ اسیر عراقی در ایران حافظ کل قرآن و حدود۶هزار نفر حافظ بخشی از قرآن شدند. همچنین بیش از ۷هزار نفر از اسرای عراقی به صورت ثبت شده درایران ماندند و به عراق بازنگشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بهای کار آزادگان معامله ای است که با خداوند داشتند و همان وعده بهشت است اما درجامعه اسلامی ما نیز وظیفه داریم برای حفظ عزتشان گام برداریم.

در این مراسم از تعداد 90 آزاده استان مازندران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز