خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان

هشتم دی ماه یادآور روزی پر افتخار برای مردم ولایتمدار گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۰۰۰

هشتم دی در گیلان و نهم دی در سراسر کشور به عنوان روز انعکاس پایبندی مردم به اصل ولایت فقیه است.

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت فرا رسیدن هشتم دی ماه، با بیان این مطلب که نهم دی ماه، روز انعکاس پایبندی مردم ایران اسلامی به اصل ولایت فقیه است، اظهار کردند: هشتم دی ماه، یادآور روزی پر افتخار برای مردم ولایتمدار گیلان در دفاع از نظام و انقلاب است، روزی تاریخی که سبب شد به واسطه بصیرت مثال زدنی شان و پیشگامی در دفاع از اسلام، مقدسات و ادای احترام به اباعبدالله الحسین(ع) و حمایت از انقلاب اسلامی، نشان افتخار از رهبر معظم انقلاب بگیرند.

در ادامه این پیام افزوده شده: مردم گیلان این توفیق را داشتند که دیداری خاطره انگیز به عنوان پیشقراولان، نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با معظم له داشته باشند.

در این پیام مشترک تصریح شده: بی شک هشتم دی در گیلان و نهم دی در سراسر کشور به عنوان روز انعکاس پایبندی مردم به اصل ولایت فقیه، نشان داد ملت زمانی‌که احساس کنند با طراحی دشمنان قسم خورده انقلاب به باورها و ارزش های دینی و اعتقادی آنها توهین شده به حرکت در می آیند و در دفاع از فرامین رهبری به بیگانگان پاسخ شایسته می دهند.

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان خاطرنشان کرده اند: اینجان بان رجاء واثق داریم انسجام قوای سه گانه و همه ارکان نظام به همراه وحدت مردم در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از فرامین خلف صالح امام راحل حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) یگانه راه رسیدن به سعادت، سربلندی، عزت و افتخار بیشتر کشور است.

نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز