خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حفظ ارزش های انقلاب است

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان  حفظ ارزش های انقلاب است
کد خبر : ۸۶۸۴۱۶

نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار از 6 خانواده شهید دوران انقلاب و زندانی سیاسی قبل از انقلاب شهرهای ساری و قائمشهر گفت: تکریم خانواده‌های شهدا به ماندگاری انقلاب اسلامی منتهی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی در دیدار مشترک با مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران از 6خانواده شهید دوران انقلاب و زندانی سیاسی قبل از انقلاب شهرهای ساری و قائمشهر اظهار کرد: خانواده‌های شهدا مایه ماندگاری انقلاب و انقلابی ماندن مردم هستند.

وی با بیان اینکه شهدا بزرگترین سرمایه معنوی کشور هستند، خون شهدا باعث ماندگاری انقلاب و حفظ ارزش‌ها می‌شود، افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از سرمایه‌های ارزشمند نظام و انقلاب محسوب می‌شوند و امروز وظیفه ما حق‌شناسی از زحمات و فداکاری این عزیزان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران به ماندگاری انقلاب اسلامی منتهی خواهد شد.

وی افزود: حضور در بین خانواده‌های شهدا و دیدار با  این انسان‌های وارسته موجب می‌شود تا دعای خِیر آنان شامل حال ما شود.

حجت الاسلام لائینی گفت: در دهه فجر باید یاد و خاطره شهدا، ایثار ، حماسه آفرینی‌ ، بصیرت ، ولایتمداری و وحدت امت و امام را گرامی بداریم .

وی تصریح کرد: امروز همه ما وظیفه داریم یاد کسانی را  ((بویژه زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب )) که برای پیروزی انقلاب اسلامی در زندان رژیم طاغوت مورد شکنجه قرار می‌گرفتند ؛ به نیکی یاد کنیم.

دیدار با 9 هزار والدین و همسران خانواده‌های شاهد در ایام دهه فجر

هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیزگفت: استان مازندران دارای ۸۰ شهید دوران انقلاب، 45جانباز و ۲4 زندانی سیاسی مسلمان قبل از انقلاب است .

وی افزود: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای تکریم و ارج نهادن به صبر و مقاومت خانواده های معزز شاهد و با تاکید و پیگیری استاندار محترم و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی از بیش از 9 هزار والدین و همسران مکرمه شاهد استان دیدار به عمل خواهد آمد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اعلام اینکه دیدار با تمامی خانواده‌های شهدای دوران انقلاب از برنامه‌های اولویت دار این بنیاد در ایام الله دهه فجر است، ادامه داد: مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدا  عصر پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه بطور همزمان در ۲۲ شهرستان مازندران برگزار خواهد شد.

مظلومی ضمن قدردانی از همراهی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با جامعه ایثارگری، گفت: خانواده های معزز شهدا و ایثارگران استان همگام و هم‌صدا با امت ولایی در راهپیمایی  یوم الله ۲۲ بهمن حماسه‌ای ماندگار خلق خواهند کرد.

در این دیدارها ضمن تجلیل و تکریم این خانواده‌ها مسائل و مشکلات آنان نیز مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز