خبرگزاری کار ایران

در حرکتی نمادین؛

معلولان آملی به راهپیمایی پرداختند / حضور کم‌رنگ مسئولان شهری در کنار معلولان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۵۹

همزمان با فرارسیدن دوازدهم آذرماه به عنوان روز معلولین، معلولان شهرستان آمل در یک حرکت نمادین به راهپیمایی در سطح شهر پرداختند.

همزمان با فرارسیدن دوازدهم آذرماه به عنوان روز معلولین، معلولان شهرستان آمل در یک حرکت نمادین بدون حضور مسئولان شهری به راهپیمایی در سطح شهر پرداختند.

به گزارش ایلنا، معلولان شهرستان آمل صبح امروز با تجمع در تکیه ایرایی این شهرستان با در دست داشتن پلاکردهایی تحت عنوان «معلولیت، محدودیت نیست» به سمت ساختمان سرای مهر آمل راهپیمایی کردند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل در این مراسم برگزاری این حرکت نمادین را شناسایی توانایی‌های معلولان در زندگی روزانه‌شان بیان کرد و گفت: این حرکت به این اشاره دارد که معلولیت باعثگوشه‌نشینی در کنج‌ خانه نیست.

نصرت‌الله حسن‌زاده با تاکید براینکه بسیاری از افراد عادی جامعه ما باید به توانایی‌های معلولان فکر کنند، اظهار داشت: با برگزاری این همایش موجب می‌شود که معلولان فقط به ناتوانایی‌ها و کمبود‌ها فکر نکنند و خود را جزءای از جامعه بدانند.

وی با اعلام اینکه امروزه بسیاری از معلولان ما کم‌وکاستی‌هایی دارند، اذعان داشت: معلولین باید با نشان دادن خود در جامعه مسئولان دستگاه‌های اجرایی را در عمل انجام شده قرار دهند تا برای آن‌ها در سطح شهر تلاشی انجام دهند.

به گزارش ایلنا اگر چه این حرکت نمادین موجب خرسندی بسیاری از خانواده‌های معلول و افراد معلول جسمی، حرکتی شده است اما متاسفانه با بی‌توجهی مسئولان شهری مواجه شد به طوری که ربابه محمدزاده به عنوان نماینده انجمن معلولان تیم توانا به بیان مشکلات موجود در سطح شهر و بین خانواده‌های معلول می‌پردازد هیچ مسئول شهری حضور نداشت تا به این نکات توجه و به رفع آن بپردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز