خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون سازمان چای کشور؛

نخستین جشنواره ملی عسل و چای بابل افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۲۵

این جشنواه از تاریخ ۹ الی ۱۴ آذرماه با برپایی ۲۴ غرفه در محل پارک نوشیروانی شهر بهارنارنج بابل برپا خواهدبود.

نخستین جشنواره ملی چای و عسل بابل با حضور فرهاد عسکری شهردار، محمد مهدوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، محمد علی عباسی فیروزجاه رییس شورای اسلامی شهر بابل، می‌رمحمدی رییس اتحادیه زنبورداران استان مازندران و صفاری معاون سازمان چای کشور افتتاح شد.

به گزارش ایلنااز بابل، فرهاد عسکری در مراسم افتتاحیه این جشنواه ضمن ابراز خرسندی از پایه گذاری انواع جشنواره‌های فرهنگی و بومی در بابل اظهار داشت: شهر بابل دارای پیشینه تاریخی غنی از فرهنگ‌ها و آداب و رسوم اصیل اسلامی و ایرانی است که هرکدام از آن‌ها پتانسیل بالایی جهت برنامه ریزی‌های فرهنگی و شهروندی دارد.

شهردار بابل با یادآوری برپایی سه دوره موفق جشنواره بهارنارنج بابل که به نوبه خود جشنواره‌ای نو در استان بود بیان داشت: در برنامه ۴ساله آینده شهرداری بابل سرفصل‌های مختلفی جهت پاسخ گویی همه جانبه به نیازهای شهروندان اندیشیده شده که اجرای جشنواره‌های متعدد و مفرح فرهنگی، اجتماعی و شهروندی را نیز در بر می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد نشاط در فضای شهری و همچنین شناساندن محصولات متنوع داخلی و اشتغال زایی عنوان کرد و افزود: در وضعیت کنونی و با توجه به تحریم‌های دشمنان تشویق و ترغیب مردم به استفاده از محصولات داخلی می‌تواند نقش بسزایی در کاهش آثار سوء تحریم داشته باشد و تحقق این امر از مهم‌ترین وظایف مسئولین در کلیه سطوح می‌باشد.

وی در پایان ضمن تشکر از حامیان برپایی جشنواره عسل و چای ایرانی اظهار امیدواری کرد: نخستین جشنواره عسل و چای ایرانی با استقبال شهروندان عزیز بابلی که بیشترین دلگرمی را به خدمتگزارانشان می‌دهند به شکلی مطلوب در شهر زیبای بابل اجرا گردد.

شایان ذکر است این جشنواه از تاریخ ۹ الی ۱۴ آذرماه با برپایی ۲۴ غرفه در محل پارک نوشیروانی شهر بهارنارنج بابل برپا خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز