خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

استان مازندران در حوزه‌های مختلف نیازمند توجه بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۸۶

مازندران در حوزه های مختلفی نیازمند توجه و اقدام بیشتر است که باید با همکاری و اتحاد در این راستا گام برداریم. / حضور مشاور در مجموعه، برای من بسیار حائز اهمیت است.

استاندار مازندران گفت: برخی نیازهای موجود در استان و تلاش برای رفع مشکلات، موجب شد تا اقدام به انتصاب مشاورین در حوزه‌های مختلف نمایم.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در جلسه با مشاورین خود اظهار داشت: هر یک از مشاورین انتخاب شده دارای تجربه فراوان و ارزشمند در بخش‌های مختلف می‌باشند که این موضوع سبب خواهد شد مشکلات از پیش رو برداشته شود.

وی افزود: استان مازندران در حوزه‌های مختلفی نیازمند توجه و اقدام بیشتر است که باید با همکاری و اتحاد در این راستا گام برداریم.

فلاح با اشاره به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، تصریح کرد: ما دست اندرکاران وظیفه داریم در راستای سیاست‌های دولت، همه تلاش خود را برای ایجاد نشاط و امید در جامعه به کارگیریم.

استاندار مازندران تشکیلات مشاورین را رسمی و حضورش را پررنگ دانست و افزود: همه مشاورین باید تجربیات ارزنده خود را برای همکاری با مجموعه مدیریت استان به کار گیرند.

فلاح جلودار سابقه آشنایی و همکاری خود با بسیاری از مشاورین را طولانی اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: حضور مشاور در مجموعه، برای من بسیار حائز اهمیت است.

وی در پاسخ به برخی اظهار نظر‌ها که حضور مشاورین را موازی کاری با برخی واحدهای استانداری بیان می‌کردند، گفت: به هیچ وجه قائل به موازی کاری نیست و مشاورین را برای سرعت بخشی به کار‌ها و تحقق هرچه سریع‌تر اهداف انتخاب نمودم.

هم چنین در این جلسه تعدادی از مشاورین استاندار در حوزه‌های مختلف به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز