خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

حاشیه سازی مانع تحرکات بزرگ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۴۰۲

باید با فهم درست از مشکلات مردم و ظرفیت های استان در میدان عمل به دنبال اعتلای مازندران باشیم و لحظه ای از حرکت جهادی در راستای تحقق عدالت اقتصادی در جامعه باز نایستیم.

استاندار مازندران گفت: حاشیه سازی مانع تحرکات بزرگ می‌شود و نباید به این گونه مسایل پرداخت.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در دیدار هیات‌های مذهبی و مدیران کانون‌های مداحان استان مازندران وجود ۴۸۹۲ هیات مذهبی در مازندران را فرصت عظیمی برای توسعه فرهنگی دانست و بیان داشت: هیآت مذهبی می‌توانند با بهره گیری از این توانمندی، در ترویج مسایل دینی - مذهبی و شناسایی مشکلات و نارسایی‌های اجتماعی و فرهنگی نقشی موثر ایفا نمایند.

فلاح خاطر نشان ساخت: استفاده مطلوب از این توانمندی، نیازمند برنامه ریزی هماهنگ و اصولی بر اساس ظرفیت‌های استانی است.

وی افزود: هیآت مذهبی، تشکیلاتی مردمی هستند و با هم افزایی و هم دلی با اصحاب فرهنگ می‌توانند دولت را در اجرای برنامه‌های فرهنگی دولت در استان یاری رسانند.

استاندار با بیان اینکه پاسخ گویی به نیاز‌ها و پرسش‌های دینی جامعه نیاز به تحقیق دارد، بر ارتقا سواد و آگاهی مداحان استان و تاسیس پژوهشکده‌ای به منظور تحقق این مهم، تاکید کرد.

فلاح برگزاری مراسم اعتکاف را سنتی بسیار نیکو و بستری جهت انس بیشتر جوانان و مردم مومن با کلام الله مجید و دستورات دینی و مذهبی خواند و گفت: امسال، شخصا از این محافل بازدید خواهم نمود و در یکی از این محافل عزیز شرکت خواهم جست.

وی هیآت و انجمن‌های مذهبی را اجزای مهم فرهنگی در جامعه تلقی کرد و یاد آور گشت: باید در راستای منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب و در فضای هم دلی به دور از جهت گیری‌های حاشیه یی، همه گروه‌ها به توسعه استان کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه حاشیه سازی مانع تحرکات بزرگ می‌شود و نباید به این گونه مسایل پرداخت، اذعان نمود: باید با فهم درست از مشکلات مردم و ظرفیت‌های استان در میدان عمل به دنبال اعتلای مازندران باشیم و لحظه‌ای از حرکت جهادی در راستای تحقق عدالت اقتصادی در جامعه باز نایستیم.

مقام عالی دولت در مازندران خاطر نشان کرد: هیآت و انجمن‌های مذهبی با حساسیت می‌توانند در جهت امیدوار کردن مردم و مشارکت آنان در زمینه‌های مختلف نقش آفرینی کنند و مردم را نسبت به روند و کیفیت اجرای طرح‌های اقتصادی دولت تا حصول نتیجه توجیه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز