خبرگزاری کار ایران

با اکثریت آرا؛

اعضای جدید کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۰۹۸

رئیس اداره تشکلات اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام این خبر گفت:انتخابات اعضای کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان در محل سالن اجتماعات شعبه ۲ تامین اجتماعی شهرستان ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حامد رضوانی،رئیس اداره تشکلات اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با اعلام این خبر گفت:هم زمان با سومین روز از هفته کاروکارگر انتخابات اعضای کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان  در محل سالن اجتماعات شعبه ۲ تامین اجتماعی شهرستان ساری برگزار شد.

او با اشاره به اینکه این انتخابات با حضور ۱۲۰ نفر از اعضای هیات رئیسه کانون های بازنشسته شهرستان های سراسر استان صورت گرفت،ادامه داد:در پایان این انتخابات انتخابات به ترتیب آقایان نصراله دریابیگی،عنایت اله طالبی،عبداله میرقربانی،رجبعلی سیفی،موسی داداشی،محسن خراسانی،ساسان احمدزاده،صمد پیام،ایمانعلی شمسی بعنوان اعضای هیات مدیره و عباس محمودی،سید ناصر غفاری و عبدالباقی حامدی بعنوان بازرسین کانون انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا،استان مازندران دارای ۲۴ کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سطح استان می باشد و این انتخابات هر ۴ سال برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز