خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ساری:

سازمان تامین اجتماعی پشت کانون های بازنشستگی را خالی نکند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۲۲۱

موسی داداشی با بیان اینکه انتظارات و خواسته های بحق جامعه بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی در کشور فراوان است،گفت:انتظار می‌رود سازمان تامین اجتماعی در این شرایط پشت بازنشستگان را خالی نکند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،موسی داداشی،رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان ساری نیز در نشست روسای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران،در جزیره قشم با بیان اینکه انتظارات و خواسته های بحق جامعه بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی در کشور فراوان است،گفت:انتظار می‌رود سازمان تامین اجتماعی در این شرایط پشت بازنشستگان را خالی نکند.

او افزود:متاسفانه کانون های بازنشسته به عنوان نماینده بازنشستگان در برابر انتقادات بازنشستگان و مستمری بگیران مظلوم و تنها واقع شده است.

در ادامه حاجی زاده،دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان نیز در این نشست،گفت:کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران می‌تواند الگویی برای کانون های سراسر کشور باشد.

او افزود:تسهیلات بانک رفاه کارگران که با درصد بالا در اختیار بازنشستگان برای خرید کالای ایرانی قرار می گیرد برای برندی خاص به انحصار درآمده است که تنها در ظاهر ایرانی است.

حیدری خواستار رفع مشکلات موجود در بیمه تکمیلی بازنشستگان شد و افزود: جامعه بازنشستگان علاوه بر مشکلات معیشتی در تامین هزینه‌های درمان خود با مشکلات عدیده ای مواجه آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز