خبرگزاری کار ایران

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

اطلاع رسانی و آموزش در ارتقاء سلامت جامعه موثر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۵۸

برای دست یابی به اهداف سلامت، باید اطلاع رسانی صورت گیرد تا در پی آن سلامت افراد جامعه ارتقاء یابد.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران، در نشست مسئولان روابط عمومی واحدهای تابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اطلاع رسانی و آموزش را دو امر موثر در ارتقای سلامت جامعه عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، مرتضی آهنگران، تعامل با مسئولان روابط عمومی در راستای اطلاع رسانی صحیح و سریع و نیز تعامل پویا با اصحاب رسانه و مدیران و پرسنل مجموعه را از مهمترین هدف برگزاری نشست مسئولان روابط عمومی واحدهای تابع دانشگاه دانست و افزود: روابط عمومی ها، پل ارتباطی بین مجموعه خود و مردم هستند.

وی، تصریح کرد: برای دست یابی به اهداف سلامت، باید اطلاع رسانی صورت گیرد تا در پی آن سلامت افراد جامعه ارتقاء یابد.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران، در خطاب به مسئولان روابط عمومی ها، گفت: شما با توجه به بازخوردی که از مردم و مراجعه کنندگان خود دریافت می کنید در تصمیم گیری مدیران حوزه سلامت دخیل باشید.

آهنگران، با تاکید بر اینکه رسانه ها فرصتی برای روابط عمومی ها محسوب می شوند، اظهار داشت: روابط عمومی دارای جایگاه رفیعی است به طوری که می توانند به عنوان مشاور در کنار مدیران خود باشند.

وی، ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با تعامل و همکاری متقابل در راستای ارتقاء سلامت و دستیابی یکسان مردم از خدمات مناسب بهداشتی درمانی گام برداریم.

در ادامه این نشست مسئولان روابط عمومی واحدهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران به بیان نظرات و پیشنهادات در حوزه فعالیت خود پرداختند.

گفتنی است در پایان این نشست حسین خراسانی به عنوان جانشین و معاون سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران، معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز