خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار تشکلات کارگری با مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۴۵۱

صبح امروز تشکلات کارگری استان مازندران با علی باقری،مدیر کل جدید تعاوت،کار و رفاه اجتماعی مازندران دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،صبح امروز تشکلات کارگری استان مازندران با علی باقری،مدیر کل جدید تعاوت،کار و رفاه اجتماعی مازندران دیدار کردند.

در این دیدار که دبیر و اعضای هیات اجرایی خانه کارگر،هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران و اعضای کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان حضور داشتند،نصرالله دریابیگی ضمن تشکر از زحمات و تلاش های مدیران اسبق این اداره کل مذکور احقاق حقوق بحق کارگران و رعایت قانون را از مهم ترین خاصه های این قشر مظلوم عنوان کرد و گفت:قانون کار بعد از قانون اساسی مهم ترین و معتبر ترین قانون در کشور است و انتظار می رود این قوانین بدرستی اجرا شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران افزود:کارگران همواره در خط مقدم این نظام و انقلاب مقدس ایستاده اند و امروز اما صورت خود را با سیلی سرخ نگه می دارند.

او گفت: از دولتی که با شعار حمایت از کارگران و اقشار مستضعف و محرومان بر سر کار آمده انتظار داریم برای تحقق شعارهای خود قانون را اجرا کند! 

سید هادی ساداتی رئیس انجمن صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی مازندران معیشت را خط قرمز جامعه کارگری دانست و گفت:امروز کارگران در بدترین شرایط معیشتی بسر می برند و امیدواریم حضور جنابعالی و انتقال این مشکلات به مسئولین ارشد دولت تا حدی فشارها از قشر کارگر کاسته شود.

علی باقری،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این دیدار با اشاره به ابراز خرسندی از حمایت و اتحاد  تشکل های کارگری استان گفت:این اتحاد و انسجام ستودنی است و قطعا موجب افزایش بهره وری و حل و فصل مشکلات و تحقق عدالت اجتماعی خواهد شد.

او ادامه داد:در اجرای طرح زیست بوم اشتغال روی کمک تشکل ها حساب ویژه ای باز کرده ایم و همه ما باید برای ایجاد اشتغال تلاش نماییم.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه تشکل ها بعنوان شرکای اجتماعی این اداره کل هستند،افزود: توجه به اصل سه جانبه گرایی دولت، کارگر و کارفرما در راس امور قرار دارد.

او با تاکید بر اینکه مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان یکی از مردمی ترین دستگاه های اجرایی که با تدبیر وزیر بعنوان وزارت خانه مردمی نام گذاری شده است،افزود: همواره برای خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف و مردم شریف به کمک های ویژه تشکل ها نیاز مبرم دارد.

باقری کاهش نرخ بیکاری را یکی از برنامه های اصلی خود دانست و گفت:باید از تمامی ظرفیت ها برای تقویت مهارت آموزی،کارآفرینی و همچنین توسعه تعاونی ها حداکثر استفاده را برد.

وی مبارزه با فساد اداری را از دیگر اولویت های اصلی دولت مردمی و خدمتگزار دانست و گفت:خط قرمز  این اداره کل مبارزه با فساد اداری است و قطعا تشکلات کارگری هم میتواند با ورود به این موضوع و گزارش تخلفات این اصل را محقق سازد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز